Altman Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Jeg har noe inni nesen, og det kiler noe så inni helsike både på innpust og utpust. Jeg sitter litt kinkig til, så det ække lett å fjerne den heller. 0 Siter
Zirine Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Herregud! Kan du ikke gå på dass å pelle den ut da - så slår du tre fluer i ett smekk? 0 Siter
Altman Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Herregud! Kan du ikke gå på dass å pelle den ut da - så slår du tre fluer i ett smekk? Er det så jævla viktig å være så inni helsike effektiv hele tiden? Tre fluer? Enn hvis jeg ikke vil? Bør jeg vente til jeg vil? 0 Siter
Zirine Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Er det så jævla viktig å være så inni helsike effektiv hele tiden? Tre fluer? Enn hvis jeg ikke vil? Bør jeg vente til jeg vil? Tre fluer ja. Du kan drite, pelle og onanere samtidig. Ikke kom å fortell meg at du ikke vil NOE av det akkurat nå? 0 Siter
Altman Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Tre fluer ja. Du kan drite, pelle og onanere samtidig. Ikke kom å fortell meg at du ikke vil NOE av det akkurat nå? Joa, jeg vil to av tre. Den ene vet du jo allerede, og den andre kan du bare gjette deg til. 0 Siter
Zirine Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Joa, jeg vil to av tre. Den ene vet du jo allerede, og den andre kan du bare gjette deg til. Der kan du se - du får både i pose og sekk. Du får ut bubben og du får dekket ditt andre behov uten å være altfor effektiv. 0 Siter
Altman Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Der kan du se - du får både i pose og sekk. Du får ut bubben og du får dekket ditt andre behov uten å være altfor effektiv. Du er så snill. Uten deg hadde jeg ikke vist hva jeg skulle gjort 0 Siter
Zirine Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Du er så snill. Uten deg hadde jeg ikke vist hva jeg skulle gjort Ja, du kan alltid regne med at jeg stiller opp med råd og veiledning 0 Siter
Altman Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Ja, du kan alltid regne med at jeg stiller opp med råd og veiledning Stiller du også opp på andre ting? 0 Siter
Zirine Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Stiller du også opp på andre ting? Jeg er velvilligheten selv og stiller opp på alt utenom matlaging og perling. Hva eksakt hadde du i tankene? 0 Siter
Altman Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Jeg er velvilligheten selv og stiller opp på alt utenom matlaging og perling. Hva eksakt hadde du i tankene? Nei altså, man vet nå aldri hvilke behov som måtte oppstå 0 Siter
nolte Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Se på VG-reklamen på TV... der er snørr under nesa et sjekketriks... 0 Siter
BettyBlue Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Jeg kan gjerne hjelpe deg. Vi bytter; du får mine liter med grønt, jeg får din lille hvite som er litt fastkilt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.