Mizar Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Finner ikke noe inne på simens sine sider, men jeg vet det er mulig å laste ned både logo og ringetone... noen tips om hvor jeg kan lete?? 0 Siter
Mizar Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Må jeg ha en kabel mellom pc - mobil for å få dette til??? 0 Siter
Femma Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 noe her kanskje?? http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=siemens+a50+%2B+ringetone 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Er det ikke noe ringesignal på den? På min telefon er det flere ringesignaler og jeg kan velge hvem jeg vil ha. Jeg bryr meg ikke så veldig om det jeg da, siden jeg hører at det er noen som ringer uten at jeg har fikset på noen ting i menyen. 0 Siter
Mizar Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Skrevet 31. januar 2003 Er det ikke noe ringesignal på den? På min telefon er det flere ringesignaler og jeg kan velge hvem jeg vil ha. Jeg bryr meg ikke så veldig om det jeg da, siden jeg hører at det er noen som ringer uten at jeg har fikset på noen ting i menyen. joda - men jeg vil ha et annet ringesignal og en annen logo... med mitt navn... jaja finner vel ut av det til slutt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.