Gå til innhold

Laste ned ringetone til simens a50 - hvor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke noe inne på simens sine sider, men jeg vet det er mulig å laste ned både logo og ringetone... noen tips om hvor jeg kan lete??

Skrevet

Må jeg ha en kabel mellom pc - mobil for å få dette til???

Skrevet

Er det ikke noe ringesignal på den? På min telefon er det flere ringesignaler og jeg kan velge hvem jeg vil ha. Jeg bryr meg ikke så veldig om det jeg da, siden jeg hører at det er noen som ringer uten at jeg har fikset på noen ting i menyen.

Skrevet

Er det ikke noe ringesignal på den? På min telefon er det flere ringesignaler og jeg kan velge hvem jeg vil ha. Jeg bryr meg ikke så veldig om det jeg da, siden jeg hører at det er noen som ringer uten at jeg har fikset på noen ting i menyen.

joda - men jeg vil ha et annet ringesignal og en annen logo... med mitt navn... jaja finner vel ut av det til slutt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...