Gå til innhold

Gud reddet meg

Anbefalte innlegg

Gjest Surrealis
Skrevet

...sier altså Jan Olav Grossås som overlevde etter å ha blitt skutt med hagle i sitt eget hjem.

En annen måte å si det på er å si at Gud fikk han skutt i sitt eget hjem...

Gjest Creativiaen
Skrevet

Guf er selktiv.

Hvem/hva er Guf?

Det finnes noen gelèdråppser som heter Guf, men jeg visste ikke at de hadde evnen til å velge..

Skrevet

Hvem/hva er Guf?

Det finnes noen gelèdråppser som heter Guf, men jeg visste ikke at de hadde evnen til å velge..

Oops, jeg var ikke helt tilregnelig da jeg skrev dette innlegget, men altså; Guf = Gud.

Sånn.

Skrevet

Oops, jeg var ikke helt tilregnelig da jeg skrev dette innlegget, men altså; Guf = Gud.

Sånn.

Bare 5 innlegg igjen *hehe*

Skrevet

Bare 5 innlegg igjen *hehe*

Herregud, jeg visste ikke en gang at jeg hadde blanda meg inn i denne tråden.

Nå begynner jeg å bli meg sjæl igjen. Ikke at det er så mye bedre da.

*Knegg*

Skrevet

Herregud, jeg visste ikke en gang at jeg hadde blanda meg inn i denne tråden.

Nå begynner jeg å bli meg sjæl igjen. Ikke at det er så mye bedre da.

*Knegg*

Vel - overskriften på tråden er jo "Gud reddet meg" - jeg vet ikke om det kan ha no med det å gjøre?

Vil du snakke om det eller? Nei, forresten - jeg gidder ikke ...

Skrevet

Vel - overskriften på tråden er jo "Gud reddet meg" - jeg vet ikke om det kan ha no med det å gjøre?

Vil du snakke om det eller? Nei, forresten - jeg gidder ikke ...

Ok, det var nok overskrifta som lokka. Det hender jeg tar ting veldig personlig. Vil ikke snakke om det. Jeg foretrekker å fortrenge det langt bak i det ubevisste sjeleliv. Ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...