Gjest Surrealis Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 ...sier altså Jan Olav Grossås som overlevde etter å ha blitt skutt med hagle i sitt eget hjem. En annen måte å si det på er å si at Gud fikk han skutt i sitt eget hjem... 0 Siter
Gjest Creativiaen Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Guf er selktiv. Hvem/hva er Guf? Det finnes noen gelèdråppser som heter Guf, men jeg visste ikke at de hadde evnen til å velge.. 0 Siter
Retz Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Hvem/hva er Guf? Det finnes noen gelèdråppser som heter Guf, men jeg visste ikke at de hadde evnen til å velge.. Oops, jeg var ikke helt tilregnelig da jeg skrev dette innlegget, men altså; Guf = Gud. Sånn. 0 Siter
Zirine Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Oops, jeg var ikke helt tilregnelig da jeg skrev dette innlegget, men altså; Guf = Gud. Sånn. Bare 5 innlegg igjen *hehe* 0 Siter
Retz Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Bare 5 innlegg igjen *hehe* Herregud, jeg visste ikke en gang at jeg hadde blanda meg inn i denne tråden. Nå begynner jeg å bli meg sjæl igjen. Ikke at det er så mye bedre da. *Knegg* 0 Siter
Zirine Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Herregud, jeg visste ikke en gang at jeg hadde blanda meg inn i denne tråden. Nå begynner jeg å bli meg sjæl igjen. Ikke at det er så mye bedre da. *Knegg* Vel - overskriften på tråden er jo "Gud reddet meg" - jeg vet ikke om det kan ha no med det å gjøre? Vil du snakke om det eller? Nei, forresten - jeg gidder ikke ... 0 Siter
Retz Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Vel - overskriften på tråden er jo "Gud reddet meg" - jeg vet ikke om det kan ha no med det å gjøre? Vil du snakke om det eller? Nei, forresten - jeg gidder ikke ... Ok, det var nok overskrifta som lokka. Det hender jeg tar ting veldig personlig. Vil ikke snakke om det. Jeg foretrekker å fortrenge det langt bak i det ubevisste sjeleliv. Ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.