Gå til innhold

Myke doseter og badekar.

Anbefalte innlegg

Da jeg var i USA for noen år siden, tilbragte jeg en helg hjemme hos en familie. Det som fasinerte meg, var at alle dosetene var polstret, og det samme var badekaret.

Det var jo ytterst komfortabelt, så man kunne jo lese en hel bok på dass uten å miste følelsen i og blodtilførselen til bena. Finnes noe slikt å få her i Norge?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91502-myke-doseter-og-badekar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

min kusine var utvekslingsstudent i Thailand for ca 25 år siden, og i den familien hadde de doer som var så lave at de kun var ment til å sitte på huk over. Likevel satt far i huset der en halvtimes tid hver dag og leste avisen! :-)

Da jeg var i Thailand ble jeg så imponert over hvor lenge thaiene greide sitte på huk. Så ikke ut til at de ble slitne av det en gang.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...