Gå til innhold

Fredagspils

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har en mor som snakker propert riksmål i utrengsmål. Jeg skal lære henne å si trett, sepe, veslebror og gjetost - vær ikke redd for det *s* Foreløpig har hun ikke kommet til språklig erkjennelse, men det er mange ø'ær i språket hennes allerede og jeg får passe på.

Er om dagen fikk vi en lapp med en forklaring på hvorfor mellomstejenta ikke hadde hatt en bra dag på skolen: "jeg har ikke hat det bra Ulrikke døta meg" Så....

Jeg vet jo at du er alt for talefør, og Hr. Sandlabber kan jo bokstavere, han og, så arvefaktoren er betryggende. Men, miljøfaktoren er ikke bra...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

15

• Spirea

9

• conan

8

• punkyB

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet jo at du er alt for talefør, og Hr. Sandlabber kan jo bokstavere, han og, så arvefaktoren er betryggende. Men, miljøfaktoren er ikke bra...

Så lenge man har språklig, kulturell og tankemessig ballast hjemmefra..... Vi snakker vidunderbarn her ikke sant? :-P

Skrevet

Dagens gode gjerning. Jeg noterer i svarteboken.

Skål!

Jeg gikk akkurat ut på verandaen for å sjekke beholdningen, og veit du hva. Min svenskecider er FROSSET??? Hva gir du meg'a? Hvilken idiot tror du har latt dem stå der i natt??? Meg? Hæ? Tror du det er meg??

Skrevet

Så lenge man har språklig, kulturell og tankemessig ballast hjemmefra..... Vi snakker vidunderbarn her ikke sant? :-P

Jepp, en ny kvinnelig utgave av Wolgang Plagge eller noe sånt... :-)

Skrevet

Jeg gikk akkurat ut på verandaen for å sjekke beholdningen, og veit du hva. Min svenskecider er FROSSET??? Hva gir du meg'a? Hvilken idiot tror du har latt dem stå der i natt??? Meg? Hæ? Tror du det er meg??

Du kan jo prøve eliminasjonsmetoden: Hvor mange idioter inneholder husstanden? Så kan du ta det derfra.

Skrevet

Du kan jo prøve eliminasjonsmetoden: Hvor mange idioter inneholder husstanden? Så kan du ta det derfra.

Det er jo jævlig fort gjort da, men i dette tilfelle må jeg nok innrømme at det var meg som satte de ut der ...

Hulk

Nuvel, nok om det. Og fruen har det bra? Fruen har sikkert cider i kjøleskapet?

Skrevet

Det er jo jævlig fort gjort da, men i dette tilfelle må jeg nok innrømme at det var meg som satte de ut der ...

Hulk

Nuvel, nok om det. Og fruen har det bra? Fruen har sikkert cider i kjøleskapet?

Jo takk som spør.

Her er det utelukkende øl i kjøleskapet. Babette er ei ordentlig rølpekjerring uten snev av raffinement. Ikke noe stettglass her i gården, nei.

Ser på meldinger at du har fått egen fanklubb. Tøft. Nå blir du nødt til å sende ut signerte stringtruser.

Men jeg er skuffet over Lipfinity fra Max Factor (The make up of make up artists...) Sånn som jeg skravler og styrer, er den oppspist på null komma fem. En skal ikke tro på reklamen.

Skrevet

Jo takk som spør.

Her er det utelukkende øl i kjøleskapet. Babette er ei ordentlig rølpekjerring uten snev av raffinement. Ikke noe stettglass her i gården, nei.

Ser på meldinger at du har fått egen fanklubb. Tøft. Nå blir du nødt til å sende ut signerte stringtruser.

Men jeg er skuffet over Lipfinity fra Max Factor (The make up of make up artists...) Sånn som jeg skravler og styrer, er den oppspist på null komma fem. En skal ikke tro på reklamen.

"Ser på meldinger at du har fått egen fanklubb. Tøft. Nå blir du nødt til å sende ut signerte stringtruser".

Ja, jeg har fått en fanklubb bestående av EN person - jeg er skikkelig, skikkelig stolt og i kveld skal jeg feire. Jeg mener, det er jo tross alt bedre enn ingen fanklubb og varm cider uten kullsyre, ikke sant?

"Men jeg er skuffet over Lipfinity fra Max Factor (The make up of make up artists...) Sånn som jeg skravler og styrer, er den oppspist på null komma fem. En skal ikke tro på reklamen. "

Elefanten Babette. Jeg er imponert :)

Skrevet

På Dirty Nellys på Grunerløkka!

Er det noe liv der for tiden? Har ikke vært der på en stund.

Skrevet

Her inntaes det fredagsvin. Jeg inntar vinen på det stedet jeg anbringer vinglasset. Ymse plasser.

Skrevet

jeg har en irst pub i hanburg som jeg pelrir å gå på. Shamrocl heter den. Bra.

Irste puber er brake, ReTz. Gute oil.

Skrevet

De gangene jeg er ute for å ta et par rolige pals, så blir det stort sett på Intermezzo.

Skrevet

Irste puber er brake, ReTz. Gute oil.

Jepp. Det mørke. Problemet i Tyskland er at det ofte tar over 5 minutter å tappe ei øl, så jeg bestiller selvsagt 7-8 i slengen.

Også like jeg å synge The Wild Rover der.

Skrevet

Hm..Dubliner i Oslo sentrum? Dit går vi etter jobben, også.

Jepp, Dubliner i sentrum, ja. Ser deg kanskje der en gang, da? ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...