Gå til innhold

Han lo av meg

Anbefalte innlegg

Tror jeg må være passe teit, til og med telefonselgere ler av meg. Denne gangen var det en fyr som så fryktelig gjerne ville ha meg tilbake til Tele2, og han lo når jeg sa at jeg ikke hadde lyst til å komme tilbake til Tele2.

" Men du har vel mobilabbonement i Tele2?" Nei, jeg vil ikke ha det heller sa jeg. Da lo han enda verre og sa takk for seg!

Ja, jeg er nok dum!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91526-han-lo-av-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det bare ;)

Jeg har hatt to stykker fra Telenor på tråden i løpet av den siste måneden, som absolutt vil ha meg tilbake til dem. Jeg har Tele2 nå, og forskjellen er ikke så stor siden jeg ringer lite. Ringer mest hjem, eller til Spania.

Selgeren mente at de hadde SÅ gunstig tilbud nå, at jeg ikke kunne la være å slå til. Jeg selv fortalte at jeg ringer ytterst lite, og at jeg har adsl-abonnement. Han innrømmet at om jeg ringer lite, er det ikke noe særlig å spare uansett. Jeg fikk heller ta kontakt om jeg skulle ombestemme meg en gang. Han her var riktig så hyggelig, det var faktisk trivelig å prate med ham ;)

Lo og ønsket meg god helg gjorde han også ;) Ikke alle er like ille, men noen er skikkelig ekle i taktikken sin, om de i det hele tatt har noen.

Men å le direkte av noen slik at den man ringer til nesten føler seg dum, da har man bomma litt som selger...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91526-han-lo-av-meg/#findComment-505436
Del på andre sider

Sånn er det bare ;)

Jeg har hatt to stykker fra Telenor på tråden i løpet av den siste måneden, som absolutt vil ha meg tilbake til dem. Jeg har Tele2 nå, og forskjellen er ikke så stor siden jeg ringer lite. Ringer mest hjem, eller til Spania.

Selgeren mente at de hadde SÅ gunstig tilbud nå, at jeg ikke kunne la være å slå til. Jeg selv fortalte at jeg ringer ytterst lite, og at jeg har adsl-abonnement. Han innrømmet at om jeg ringer lite, er det ikke noe særlig å spare uansett. Jeg fikk heller ta kontakt om jeg skulle ombestemme meg en gang. Han her var riktig så hyggelig, det var faktisk trivelig å prate med ham ;)

Lo og ønsket meg god helg gjorde han også ;) Ikke alle er like ille, men noen er skikkelig ekle i taktikken sin, om de i det hele tatt har noen.

Men å le direkte av noen slik at den man ringer til nesten føler seg dum, da har man bomma litt som selger...

Spania altså? Vel, da kan JEG formidle et bra tilbud til deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91526-han-lo-av-meg/#findComment-505445
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...