Gjest lis@bet Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 I barskapet står det, foruten rød- og hvitvin og en ekkel, klissete dessertvin, følgende: Kahlua, Bacardi, Kirsebærlikør, Linie akkevit, vodka, Dooley's og portvin. I kjøleskapet står noe Club Soda og 3 lime. Sprite og annen brus er jo ellers relativt enkelt å få tak i.. Hva kan jeg lage ut av dette? Har ikke tilgang på blender. :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Black Russian: 2 cl Kahlua, 4 cl vodka, (Serveres i on the rocks - glass) Rom og Cola: 4 cl Bacardi, Topp med cola, (Highball glass) Fjellbekk: 2 cl vodka, 2 cl akevitt, 2 cl limejuice cordial, Topp med Sprite, (Highball glass) I drinkene som serveres i highball glass (longdrink glass) bør du fylle opp ca. 2/3 med is før du blander. Sikkert mulig å få noe mer ut av det du har, men det er disse jeg kommer på akkurat nå. Skål :-) "................" 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Black Russian: 2 cl Kahlua, 4 cl vodka, (Serveres i on the rocks - glass) Rom og Cola: 4 cl Bacardi, Topp med cola, (Highball glass) Fjellbekk: 2 cl vodka, 2 cl akevitt, 2 cl limejuice cordial, Topp med Sprite, (Highball glass) I drinkene som serveres i highball glass (longdrink glass) bør du fylle opp ca. 2/3 med is før du blander. Sikkert mulig å få noe mer ut av det du har, men det er disse jeg kommer på akkurat nå. Skål :-) "................" Skål, ja! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.