Gå til innhold

Det er en føkkings idiot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er meg. Det var bare en spøk. Skal selvfølgelig aldri gjøre det mer:-)

Men ikke bruk så harde ord da:-/ Jeg har følelser jeg og! Apetryne!

Det var selvsagt aldri meningen å fornærme deg, som jo er musiker. Hadde jeg visst at det var deg, hadde jeg latt deg fortsette i det uendelige. Selvsagt hadde jeg heller aldri registrert nicket.

Tror du det er greit for webmaster om jeg forærer nicket til deg.

Ååååååh, jeg har skikkelig dårlig samvittighet, altså

:)

Det var selvsagt aldri meningen å fornærme deg, som jo er musiker. Hadde jeg visst at det var deg, hadde jeg latt deg fortsette i det uendelige. Selvsagt hadde jeg heller aldri registrert nicket.

Tror du det er greit for webmaster om jeg forærer nicket til deg.

Ååååååh, jeg har skikkelig dårlig samvittighet, altså

:)

Okay. Unnskyld for at jeg kalte deg apetryne da:-)

Annonse

Det er dumt med liten L eller stor i i nick eller passord. Selv fikk jeg en gang tildelt et passord som hadde to sånne bokstaver. Jeg måtte prøve om att og om att til jeg endeli9g fikk det rett. Det må ha vært et pasord jeg kunne rette, for jeg har det heldigvis ikke lenger.

Bokstaven O og tallet 0 er heller ikke så lett, selv om jeg ser forskjell i denne skrifttypen som blir brukt her. I gamle dager laget vi på jobben noen hullbånd som maskinene skulle bore/maskinere etter. Da en jente tok feil av O og 0, gikk det jo skitt med det produktet som skulle lages. Dumt av programmereren å bruke tegn som kan misforståes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...