Gå til innhold

Formattere hd når win xp ligger inne...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal fungere ja, når du starter med bootdisk. Hva er det som ikke fungerer, hvilken feilmelding får du?

Når jeg har starta win98 bootdisken og og skriver c: så står det: vol i stasjon c er ms-ramdrive...og når jeg skriver format c: står det at formatet støttes ikke på stasjon c...har ntfs på begge hd partisjonene (c og d)

Når jeg har starta win98 bootdisken og og skriver c: så står det: vol i stasjon c er ms-ramdrive...og når jeg skriver format c: står det at formatet støttes ikke på stasjon c...har ntfs på begge hd partisjonene (c og d)

Dos-bootdiskene støtter ikke ntfs.

Last ned delpart og slett ntfs-partisjonen du vil installere på, og bruk fdisk fra bootdisken til å lage en ny partisjon. Formater med fat32 fra bootdisken.

Hvis du skal formatere og legge inn xp på nytt bruker du bare xp cd'en.

Stasjonsbokstavene forrykkes når du starter med bootdisk. Det som er C i Windows er antakelig D når du starter med bootdisken. Undersøk dette ved å skifte til riktig stasjon og skrive DIR før du formaterer :) Følg ellers tilitis råd for å formatere NTFS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...