dewey Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Skrevet 1. februar 2003 Ja, når strømprisen har økt med 200%, øker strømregningen tilsvarende. Sjekk tillegget mitt:-) Rart jeg har nesten like mye i regning nå som en som fyrer med el...? Men det kan hende det er som det blir sagt under her: At de på en stipulert regning legger på litt for fyring selv om jeg ikke har det. Må bli flinkere til å sjekke målerstand og sånt tror jeg (har ikke giddet til nå, da strømregningen er så innmari liten) 0 Siter
Sofline Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Sjekk tillegget mitt:-) Rart jeg har nesten like mye i regning nå som en som fyrer med el...? Men det kan hende det er som det blir sagt under her: At de på en stipulert regning legger på litt for fyring selv om jeg ikke har det. Må bli flinkere til å sjekke målerstand og sånt tror jeg (har ikke giddet til nå, da strømregningen er så innmari liten) Jeg så først tillegget ditt etterpå.... Lykke til med strømskjekking:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.