Jeas Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hei. Jeg forstuet ankelen min ganske kraftig for ca. 3 måneder siden. Hevelsen var meget stor, og jeg hadde problemer med å belaste den de første dagene. Fikk tatt røntgen, men det viste ingen tegn til brudd. Jeg har nå ingen smerter ved belastning, men det blir fortsatt hevelse/"større" en stund etter at jeg har stått opp om morgenen (når foten er i vertikal stilling), men uten noen form for smerter. Vil dette gi seg etter en stund, eller er det noe jeg må gjøre for å dempe dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turnfrelst Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Kjenner mange som har blittt sendt hjem med brudd, fordi man ikke så noe på røntgen. Jeg tipser deg ihvertfall til å gå til en lege og høre hva han har å si! Det kan være noe galt i ankelen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.