Gjest Dolly-Snupp Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Har et lite problem. Det er at når jeg er stresset, så klarer jeg ikke å bæsje (rett og slett..). Selv om jeg egentlig må.. Som f.eks i går, da jeg var ute på byen. Jeg skulle på vorspiel. Hadde det ikke travelt, men styret nå litt med hva jeg skulle ha på meg osv... Klarte ikke å gå på do. Dette ødela for kvelden min på byen, da jeg gikk med mageknip og oppblåst mage..... Er det noe mat jeg kan spise eller noen triks for å få det ut????? Dette høres sikkert litt teit ut, men det er faktisk et lite problem for meg.... Takk for svar!!! 0 Siter
Gjest kat-1 Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Du kunne jo prøve å bærsje FØR du begynner å stresse. Eller spise mye C-vitaminer. Eller som en venn av meg, han har faste tidspungt på dagen hvor han går å driter. Kommer aldri en "upassende bærsj" Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest kine marita Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Du kunne jo prøve å bærsje FØR du begynner å stresse. Eller spise mye C-vitaminer. Eller som en venn av meg, han har faste tidspungt på dagen hvor han går å driter. Kommer aldri en "upassende bærsj" Vennlig hilsen hvordan klarer han å få det til? 0 Siter
Gjest kat-1 Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 hvordan klarer han å få det til? Han går på do hver morgen. Lagt seg det for vane. Driter kun om morgenene... Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.