Gjest tjukkebolla Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 En venninde av meg har gått ned 15 kg vet å bruke disse tablettene. Noen som har hørt om disse før? Finnes det andre såkalte "slanketabletter" på markedet? 0 Siter
fresja Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Hadde ikke hørt om pillene, før jeg søkte på nettet nå. Det var en del treff på tysk og nederlandsk. På norsk fant jeg dette. http://test.slankenett.no/forum/read.asp?forum=5&ID=4799&curPage=1&search=stack Pillen er forbudt i Norge, og det ser ut til at den i tilleggg til vekttap også kan gi rus. 0 Siter
Gjest kat-1 Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Hei! Slanketabeletter, pulver og alt som har med måltidserstattning å gjøre er bare å lure deg selv. Mitt beste råd er å spise sunt og bevege seg mer, slik at du får opp forbrenninga. Gå deg en tur etter jobb og du vil få litt frisk luft i samme slengen. Humøret stiger og sammen med det motivasjonen til å fortsette. Har selv slanket meg i min tid (20 kg, faktisk) med å begynne å mosjonere mer. Etter hvert som badevekta viste resultater, økte motivasjonen til å begynne å trene. Nå trener jeg hver dag, og holder meg slank, selv om jeg ELSKER mye og god mat. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 Dette er en blanding av koffein, effedrin og asperin. Den er ikke lovlig i Norge. 15 kg hørtes vannvittig mye ut, så kanskje denne venninna de har fått tak i noe enda sterkere. Navnet "Stack" sier tross alt ikke mye, men jeg vil i utgangspunktet gjette på at vi her snakker om noe som heter "Stack 2", og er en Effedrin, Koffein, Asperin-blanding. 0 Siter
Gjest tjukkebollafeita Skrevet 1. februar 2003 Skrevet 1. februar 2003 jeg har gått ned nesten 20 kg det siste året. er fremdeles et fettberg, men det kommer seg. jeg spiser ikke noe etter kl. 16.00. og "faster" helt tredje dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.