Gå til innhold

Noen som har hørt om tablettene Stack?

Anbefalte innlegg

Gjest tjukkebolla
Skrevet

En venninde av meg har gått ned 15 kg vet å bruke disse tablettene. Noen som har hørt om disse før? Finnes det andre såkalte "slanketabletter" på markedet?

Skrevet

Hei!

Slanketabeletter, pulver og alt som har med måltidserstattning å gjøre er bare å lure deg selv.

Mitt beste råd er å spise sunt og bevege seg mer, slik at du får opp forbrenninga. Gå deg en tur etter jobb og du vil få litt frisk luft i samme slengen. Humøret stiger og sammen med det motivasjonen til å fortsette. Har selv slanket meg i min tid (20 kg, faktisk) med å begynne å mosjonere mer. Etter hvert som badevekta viste resultater, økte motivasjonen til å begynne å trene. Nå trener jeg hver dag, og holder meg slank, selv om jeg ELSKER mye og god mat.:)

Skrevet

Dette er en blanding av koffein, effedrin og asperin.

Den er ikke lovlig i Norge.

15 kg hørtes vannvittig mye ut, så kanskje denne venninna de har fått tak i noe enda sterkere. Navnet "Stack" sier tross alt ikke mye, men jeg vil i utgangspunktet gjette på at vi her snakker om noe som heter "Stack 2", og er en Effedrin, Koffein, Asperin-blanding.

Gjest tjukkebollafeita
Skrevet

jeg har gått ned nesten 20 kg det siste året. er fremdeles et fettberg, men det kommer seg. jeg spiser ikke noe etter kl. 16.00. og "faster" helt tredje dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...