Gå til innhold

Innestengt.....

Gjest livredd jente..

Anbefalte innlegg

Gjest livredd jente..

Hei!Dere må være så snill å hjepe meg.Alt jeg tenker på er slanking,selv om jeg er 1.58 og veier 38kg.Det begynnte etter at jeg så et program om spiseforstyrrelser på t-v for ca.1 år siden.Det høres kanskje ikke så ille ut,men det er det.Hver gang jeg ser noen spise kommer alle tankene og jeg må kaste maten min med en gang.Og hvis jeg spiser virker det som noen skriker til meg:"Ikke gjør det, du blir så feit."Og så må jeg trene mye eller prøve å kaste opp for at tankene skal forsvinne.På førsten likte jeg disse tankene for jeg følte på en måte at jeg hadde kontroll,men nå føles det som om tankene har tatt kontroll over meg.Det er kunn dere som hvet om dette,jeg vil ikke gå til helsesøster/lege,for de vil si det til foreldrene mine og tvine meg til å spise.Og jeg kan ikke spise for mye ,da raser alt nedover. Dere må hjelpe meg,jeg orker ikke å gråte hver dag og være redd for å bli tjukkere.Jeg føler meg innestengt i tankene mine.Dere tror sikkert jeg er sprø,men jeg er bare livredd. Hva er galt med meg,hva skal jeg gjøre??

Hilsen livredd jente 15år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier du er redd for å prate med helsesøsteren din, men det MÅ du gjøre. Du har et fryktelig alvorlig problem og må oppsøke proffesjonell hjelp. Dette kan du ikke, og skal du ikke klare alene.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spørre noen av legene på denne siden oxo. Da kan du jo være anonym og samtidig få råd fra en fagperson.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...