Gå til innhold

Alkohol og slanking

Øyvind

Anbefalte innlegg

Sett at man skal på fest og man slanker seg (ok, jeg vet at det er en motsigelse). Hva er best/verst å drikke? Personlig velger jeg å tro at øl er verst. I tillegg til at det er en kaloribombe, med la oss si 10 øl, utvider jo også dette kvantumet magesekken/magevolumet litt. Men hva er best, om man kan kåre noen vinner blant alkoholtypene ifbm. slanking? Vin? Sprit? Rusbrus?

Spørsmålet mitt kommer i forbindelse med at jeg skal avgårde til England snart. Og der kommer jeg ikke utenom pubrunder og diverse (nei, jeg gjør ikke det :-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øl, vin og rusbrus er veldig kalori-rikt. Det "beste" man kan drikke, mhp på kaloriene, er ren sprit (f.eks. vodka) blandet med kalorifattig blandevann, som f.eks. light-bruser eller appelsinjuice o.l.

Men husk på at det er hverdagen man legger på seg av, ikke helger og ferier. Unn deg litt ekstra og tren heller litt mer i hverdagen, så går det sikkert greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...