Øyvind Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Sett at man skal på fest og man slanker seg (ok, jeg vet at det er en motsigelse). Hva er best/verst å drikke? Personlig velger jeg å tro at øl er verst. I tillegg til at det er en kaloribombe, med la oss si 10 øl, utvider jo også dette kvantumet magesekken/magevolumet litt. Men hva er best, om man kan kåre noen vinner blant alkoholtypene ifbm. slanking? Vin? Sprit? Rusbrus? Spørsmålet mitt kommer i forbindelse med at jeg skal avgårde til England snart. Og der kommer jeg ikke utenom pubrunder og diverse (nei, jeg gjør ikke det :-)). 0 Siter
Amiga Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Whisky eller tørr hvitvin. Rusbrus er veldig søtt har jeg lest. 0 Siter
leila Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Øl, vin og rusbrus er veldig kalori-rikt. Det "beste" man kan drikke, mhp på kaloriene, er ren sprit (f.eks. vodka) blandet med kalorifattig blandevann, som f.eks. light-bruser eller appelsinjuice o.l. Men husk på at det er hverdagen man legger på seg av, ikke helger og ferier. Unn deg litt ekstra og tren heller litt mer i hverdagen, så går det sikkert greit 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.