Gå til innhold

Proteintilskudd?

Gjest SATS.-jenta

Anbefalte innlegg

Gjest SATS.-jenta

Jeg trener nesten daglig, da mest kondisjon. Spiser veldig mye frukt og grønnsaker, ikke så flink til å spise kjøtt.

Burde jeg ta proteintilskudd? Evt. noe annet kosttilskudd? Hvor får man tak i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye du kan ta, men spørs hva du er ute etter? Ned i vekt, mere muskler, bli "sunnere" osv.?

Jeg er gutt og tar proteinpulver, glutamin, creatin og ribose. Dette er for å bygge muskler, bedre kondisjon og korte ned restitusjonsperioden.

Men umulig å svare deg når du ikke sier hva du vil..

Men en ting er å anbefale på det sterkeste uansett! Omega-3 &-6. Kroppen trenger 7 mineraler, den klarer kun å produsere 5 av de selv. De to den ikke klarer å lage er, nettopp, Omega-3 &-6! De hjelper for hud, hjerte, blodårer og ledd!

Lykke til videre, håper dette hjalp deg litt på vei..

Hvis ikke anbefaler jeg

deg å gå inn på iform.no og lese om kosttilskudd!

Mvh El-Massouri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Higgins

Det er mye du kan ta, men spørs hva du er ute etter? Ned i vekt, mere muskler, bli "sunnere" osv.?

Jeg er gutt og tar proteinpulver, glutamin, creatin og ribose. Dette er for å bygge muskler, bedre kondisjon og korte ned restitusjonsperioden.

Men umulig å svare deg når du ikke sier hva du vil..

Men en ting er å anbefale på det sterkeste uansett! Omega-3 &-6. Kroppen trenger 7 mineraler, den klarer kun å produsere 5 av de selv. De to den ikke klarer å lage er, nettopp, Omega-3 &-6! De hjelper for hud, hjerte, blodårer og ledd!

Lykke til videre, håper dette hjalp deg litt på vei..

Hvis ikke anbefaler jeg

deg å gå inn på iform.no og lese om kosttilskudd!

Mvh El-Massouri!

En liten korreksjon: Omega 3 & 6 er IKKE mineraler!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten korreksjon: Omega 3 & 6 er IKKE mineraler!;-)

Dessuten står vi brød- og kornspiserne i fare for å få mer enn nok Omega 6, mens Omega 3 er mangelvare. Tran er sundt, året rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten står vi brød- og kornspiserne i fare for å få mer enn nok Omega 6, mens Omega 3 er mangelvare. Tran er sundt, året rundt!

Gikk litt fort i svingene når jeg skrev dette, men takk for korreksjonen. Men hvis hun vil ned i vekt, og derfor kanskje ikke spise brød, så ville det være lurt å spise litt omega-6 ved siden:)

Beklager feil... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk litt fort i svingene når jeg skrev dette, men takk for korreksjonen. Men hvis hun vil ned i vekt, og derfor kanskje ikke spise brød, så ville det være lurt å spise litt omega-6 ved siden:)

Beklager feil... ;)

"Men hvis hun vil ned i vekt, og derfor kanskje ikke spise brød"

Folk har blitt helt fanatisk opphengt i dette med å spise lite karbohydrater.

Det finnes faktisk andre måter å gå ned i vekt på, selv uten å kutte ut brød og lignende.

Hilsen en som alltid har spist brød, selv under deff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...