Gjest SATS.-jenta Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Jeg trener nesten daglig, da mest kondisjon. Spiser veldig mye frukt og grønnsaker, ikke så flink til å spise kjøtt. Burde jeg ta proteintilskudd? Evt. noe annet kosttilskudd? Hvor får man tak i dette? 0 Siter
El_Massouri Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Det er mye du kan ta, men spørs hva du er ute etter? Ned i vekt, mere muskler, bli "sunnere" osv.? Jeg er gutt og tar proteinpulver, glutamin, creatin og ribose. Dette er for å bygge muskler, bedre kondisjon og korte ned restitusjonsperioden. Men umulig å svare deg når du ikke sier hva du vil.. Men en ting er å anbefale på det sterkeste uansett! Omega-3 &-6. Kroppen trenger 7 mineraler, den klarer kun å produsere 5 av de selv. De to den ikke klarer å lage er, nettopp, Omega-3 &-6! De hjelper for hud, hjerte, blodårer og ledd! Lykke til videre, håper dette hjalp deg litt på vei.. Hvis ikke anbefaler jeg deg å gå inn på iform.no og lese om kosttilskudd! Mvh El-Massouri! 0 Siter
Gjest Higgins Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Det er mye du kan ta, men spørs hva du er ute etter? Ned i vekt, mere muskler, bli "sunnere" osv.? Jeg er gutt og tar proteinpulver, glutamin, creatin og ribose. Dette er for å bygge muskler, bedre kondisjon og korte ned restitusjonsperioden. Men umulig å svare deg når du ikke sier hva du vil.. Men en ting er å anbefale på det sterkeste uansett! Omega-3 &-6. Kroppen trenger 7 mineraler, den klarer kun å produsere 5 av de selv. De to den ikke klarer å lage er, nettopp, Omega-3 &-6! De hjelper for hud, hjerte, blodårer og ledd! Lykke til videre, håper dette hjalp deg litt på vei.. Hvis ikke anbefaler jeg deg å gå inn på iform.no og lese om kosttilskudd! Mvh El-Massouri! En liten korreksjon: Omega 3 & 6 er IKKE mineraler!;-) 0 Siter
Muskeldamen Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 En liten korreksjon: Omega 3 & 6 er IKKE mineraler!;-) Dessuten står vi brød- og kornspiserne i fare for å få mer enn nok Omega 6, mens Omega 3 er mangelvare. Tran er sundt, året rundt! 0 Siter
El_Massouri Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Dessuten står vi brød- og kornspiserne i fare for å få mer enn nok Omega 6, mens Omega 3 er mangelvare. Tran er sundt, året rundt! Gikk litt fort i svingene når jeg skrev dette, men takk for korreksjonen. Men hvis hun vil ned i vekt, og derfor kanskje ikke spise brød, så ville det være lurt å spise litt omega-6 ved siden:) Beklager feil... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Gikk litt fort i svingene når jeg skrev dette, men takk for korreksjonen. Men hvis hun vil ned i vekt, og derfor kanskje ikke spise brød, så ville det være lurt å spise litt omega-6 ved siden:) Beklager feil... "Men hvis hun vil ned i vekt, og derfor kanskje ikke spise brød" Folk har blitt helt fanatisk opphengt i dette med å spise lite karbohydrater. Det finnes faktisk andre måter å gå ned i vekt på, selv uten å kutte ut brød og lignende. Hilsen en som alltid har spist brød, selv under deff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.