Gjest Bort med kiloene Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei! Har noen spørsmål ang. protein/ og kost-tilskudd. Først litt info om meg: Ønsker i hovedsak og gå ned i vekt (Veier i underkant av 0,1 tonn, vil ned til 85 kg). Har relativt kraftig kroppsbygning, men vil bli kvitt fett. Trener lett kondisjonstrening ca. 4 ganger i uka. Så til det jeg lurer på: Har nettopp kjøpt: * Bøtte med Optimum Nutrition 100% Egg Protein (pulver) * "Flaxseed Oil Softgels" linfrøolje m/ Omega 3, 6 og 9 fettsyrer (kapsler á 1000 mg) * "Alpha Lipoic" kaplser (100 mg). Lurer på om noen kan gi meg litt info om disse produktene? Hva er f.eks. forskjellen på Egge-protein-pulver og myseprotein (Whey-pulver). Hva er å anbefale i mitt tilfelle? Lurer også litt på om hva disse kapslene hjelper for, og hvordan dosering som er å anbefale. Fikk vite at "Alpha Lipoic" skulle redusere insulin-nivået eller no, noen som kan komme med info om dette? Alt i alt, hvordan bør jeg dosere dette? Protein-pulver 3 ganger om dagen? 4? 5? Hvor mye om gangen? Før/etter trening? Hvor mange kapsler av hva? ALT av tilbakemeldinger settes stor pris på! Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.