Gå til innhold

Protein-pulver & co!

Gjest Bort med kiloene

Anbefalte innlegg

Gjest Bort med kiloene

Hei! Har noen spørsmål ang. protein/ og kost-tilskudd. Først litt info om meg:

Ønsker i hovedsak og gå ned i vekt (Veier i underkant av 0,1 tonn, vil ned til 85 kg). Har relativt kraftig kroppsbygning, men vil bli kvitt fett. Trener lett kondisjonstrening ca. 4 ganger i uka.

Så til det jeg lurer på:

Har nettopp kjøpt:

* Bøtte med Optimum Nutrition 100% Egg Protein (pulver)

* "Flaxseed Oil Softgels" linfrøolje m/ Omega 3, 6 og 9 fettsyrer (kapsler á 1000 mg)

* "Alpha Lipoic" kaplser (100 mg).

Lurer på om noen kan gi meg litt info om disse produktene? Hva er f.eks. forskjellen på Egge-protein-pulver og myseprotein (Whey-pulver). Hva er å anbefale i mitt tilfelle?

Lurer også litt på om hva disse kapslene hjelper for, og hvordan dosering som er å anbefale. Fikk vite at "Alpha Lipoic" skulle redusere insulin-nivået eller no, noen som kan komme med info om dette?

Alt i alt, hvordan bør jeg dosere dette? Protein-pulver 3 ganger om dagen? 4? 5? Hvor mye om gangen? Før/etter trening? Hvor mange kapsler av hva?

ALT av tilbakemeldinger settes stor pris på! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...