Gå til innhold

Å ta ut penger fra Trondos-konto?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får gjort det i informasjonen på Obs!City Syd. Trenger bare legitimasjon og Coop-kortet.

Pengene godskrives visst i midten av februar...

Jeg har mer penger på kontoen allerede enn jeg trenger å ta ut så jeg trenger ikke vente på å få godskrevet fra i fjor. :o) Problemet er at jeg skulle ha gjort dette uten at gubben vet det (han har bursdag snart) og jeg er aldri der oppe utenom når hele mafilien er på mathandling... Derfor hadde det vært kjekt om jeg kunne gjort det på alle Coop'er da.

Jeg har mer penger på kontoen allerede enn jeg trenger å ta ut så jeg trenger ikke vente på å få godskrevet fra i fjor. :o) Problemet er at jeg skulle ha gjort dette uten at gubben vet det (han har bursdag snart) og jeg er aldri der oppe utenom når hele mafilien er på mathandling... Derfor hadde det vært kjekt om jeg kunne gjort det på alle Coop'er da.

Hvordan kan jeg hjelpe deg - skal jeg underholde mannen din, mens du løper på Obs? *flire*

Du skal vel kanskje bruke pengene på noe - så hvorfor ikke unne deg en tur ALENE på shopping, da! Det er kuuuult ;-)

Joda, tror du får tatt ut overalt i Coop, jeg.

Sjekka hjemmesida, forresten?

Hvordan kan jeg hjelpe deg - skal jeg underholde mannen din, mens du løper på Obs? *flire*

Du skal vel kanskje bruke pengene på noe - så hvorfor ikke unne deg en tur ALENE på shopping, da! Det er kuuuult ;-)

Joda, tror du får tatt ut overalt i Coop, jeg.

Sjekka hjemmesida, forresten?

Det ble jeg mindre klok av. "Utbetaling skjer gjennom Samvirkelaget du er medlem i".... Øh? Vil det si at jeg _må_ på Obs! på Lade tro? De butikkene som het "Samvirkelaget" finnes jo ikke lenger. Nei, dette skjønte jeg lite av gitt.

Annonse

Det ble jeg mindre klok av. "Utbetaling skjer gjennom Samvirkelaget du er medlem i".... Øh? Vil det si at jeg _må_ på Obs! på Lade tro? De butikkene som het "Samvirkelaget" finnes jo ikke lenger. Nei, dette skjønte jeg lite av gitt.

Den gangen jeg ordna meg medlemsskap i Trondos, så gjorde jeg det på Lade. Når jeg tar ut penger (mannen fikk seg sykkel for 2 år siden), så gjorde jeg det på City Syd.

Tror - bare tror - at inndelingen på "Samvirkelag" har noe med kommuneinndelinga å gjøre...

Trondos har medlemskontor i Krambugata også. Der får du ta ut penger, og det er nesten aldri kø der. Krambugata, samme hus som Likningskontoret med inngang omtrent rett over gata for der hvor Barnesikringen var før.

Se der ja! At jeg ikke tenkte på det - tuuuusen hjertelig! Nå blir det bursdagsgave på gubben vøttø! :o))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...