Gå til innhold

Jeg vil lansere nytt eggprodukt: egg med kyllingfoster !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

broren min fikk faktisk en liten kylling i det kokte egget sitt! ; ) Så da han skulle til å ta et jafs fra skjea fikk han ikke lyst på egg mer for å si det sånn..

Ekkelt.. Men nebbet kan jo svelges helt da.. Det komemr sikkert helt ut igjen og, sånn som mais! : )

Ulv I Faarikaal

broren min fikk faktisk en liten kylling i det kokte egget sitt! ; ) Så da han skulle til å ta et jafs fra skjea fikk han ikke lyst på egg mer for å si det sånn..

Ekkelt.. Men nebbet kan jo svelges helt da.. Det komemr sikkert helt ut igjen og, sånn som mais! : )

Der sa du noe ! Kompisene og jeg var på hyttetur og verten skulle tømme dassen da vi andre skulle spise frokost. Han ropte fra skauen: "Hvem er det som har spist mais ?" Dermed var matlysten vekk for et øyeblikk.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Inneholder ikke alle egg et lite kyllingfoster da?

Nei, bare et befruktet. Butikkens kjedelige egg er ikke befruktet. Er de det, kan du se et lite rødt punkt i enden av navlestrengen som du alltid finner inni egget. På gård med hane, kan det hende et egg ikke blir funnet før etter en uke eller to, og fosteret kan sees. Mange har fått foster i stekepanna eller på skjea :-)

Nei, bare et befruktet. Butikkens kjedelige egg er ikke befruktet. Er de det, kan du se et lite rødt punkt i enden av navlestrengen som du alltid finner inni egget. På gård med hane, kan det hende et egg ikke blir funnet før etter en uke eller to, og fosteret kan sees. Mange har fått foster i stekepanna eller på skjea :-)

Endelig en som skjønner hva JEG prater om når jeg nevner navlestrengen i egget. "Hæ, hva er det, sier andre" og skjønner ikke meg som pirker og lirker for å få vekk den fra egget.

Den er heselig og jeg peller den alltid ut, uansett hva jeg lager med egg i. Siler eggerøre osv.

Spiser du den, når du f.eks har bløtkokt egg og den henger å dingler etter skjeea?

Ulv I Faarikaal

Endelig en som skjønner hva JEG prater om når jeg nevner navlestrengen i egget. "Hæ, hva er det, sier andre" og skjønner ikke meg som pirker og lirker for å få vekk den fra egget.

Den er heselig og jeg peller den alltid ut, uansett hva jeg lager med egg i. Siler eggerøre osv.

Spiser du den, når du f.eks har bløtkokt egg og den henger å dingler etter skjeea?

Jeg spiser den, og jeg har sett et par ganger at det har vokst litt på enden av strengen, stort som et fystikkhue, men tygd trøstig i vei. Jeg får ferske egg fra gård med hane.

Det gjør jeg også. Tar bort alt gøsjet, som jeg kaller det. Uansett hva jeg lager...

Og det løse som henger når egget er kokt, det får ligge igjen i skallet. Spiser det ikke jeg, nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...