Gå til innhold

Slapp

Gjest frossen og slapp

Anbefalte innlegg

Gjest frossen og slapp

Hva er normalvekta for en jente som er 168 cm med middels tung beinbygging og som trener 3-4 ganger i uka?

Føler meg stadig slapp og tiltaksløs og fryser mye, men veier 60,5. Føler at jeg har en normal vekt, men kroppen min fungerer liksom ikke helt normalt likevel. Har f.eks ingen stor glede av sex og fryser alltid - også når alle andre svetter. Er det noe galt med meg?

Kan legge til at jeg en gang i tida veide 38 kg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det var som om jeg skulle skrevet det selv!! Er akkurat like høy som deg, veier omtrent det samme og har veid omtrent det samme som deg tidligere, for ca 2 år siden...

Er også i perioder slapp og kald, selv om jeg spiser rikelig,spiser selv om jeg er mett for å "sikre" meg ofte også... Trener 5-6 ganger i uken. Håper noen har svar til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frossen og slapp

Det var som om jeg skulle skrevet det selv!! Er akkurat like høy som deg, veier omtrent det samme og har veid omtrent det samme som deg tidligere, for ca 2 år siden...

Er også i perioder slapp og kald, selv om jeg spiser rikelig,spiser selv om jeg er mett for å "sikre" meg ofte også... Trener 5-6 ganger i uken. Håper noen har svar til deg.

Oj, så utrolig rart!!! Lurer på hva det kan være?? Egentlig følte jeg meg veldig mye "friskere" da jeg i en periode veide 64, tror du de ekstra kiloene kan ha noen sammenheng? Jeg begynner nesten å mistenke det. Selv om vi tror vi spiser mye, er det ikke sikkert vi gjør det. Vet ihvertfall at jeg har et forskrudd bilde av det der. Dessuten blir jeg aldri mett. Jeg kan spise like mye som en gutt f.eks, og når han er stappmett føler jeg meg liksom bare passe mett. Det er akkurat som om kroppen skriker etter mat, enda jeg føler meg "feit nok". Men jeg er jo samtidig livredd for å legge på meg. Det er litt slitsomt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...