Gå til innhold

Feirer du Valentinesday?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Niks. Gubbingsen har bursdag dagen før og det får holde! :o) Ikke får jeg noe av ham heller, det er jo morsdag omtrent samtidig. Skjønt, i år har jeg ikke sagt noe om at det er morsdag så det kan tenkes han blir lang i maska når han ser meg overrekke min mor en liten morsdagsgave! *Ler ondskapsfullt*

Jeg tror ikke feiring av denne dagen er så vanlig i Norge, med mindre man er en avviker av et eller annen slag.

Disse fuckings idiotene som skal prakke på oss enhver amerikansk skikk, burde hatt ei kule.

Helt enig! Jeg kan se ut fra svarene jeg har fått at jeg ikke avviker fra normalen ved å droppe den dagen, samme hvor forelsket jeg er.

Annonse

De kaster deg sikkert ut på grunn av den stinkende bikkja di!

*ler ondskapsfullt*

Er det sms-mannen du er så forelsket i forresten? Han som spilte kostbar?

Neida, de kaster meg ikke ut pga. hunden. Det er foreldrene mine som har solgt barnsomshjemmet mitt, som jeg fortsatt ser på som "hjemme", og kjøpt et nytt hus. Vi skal være ute 14. februar. Denne uken og neste uke blir "De Store Flytteukene", så jeg er for tiden "hjemme" og tar farvel med barndomshjemmet.... *snufse*.

Ja, det er "sms-mannen", som du kaller ham, jeg er forelsket i. Han spilte lenge kostbar ja, men når jeg først fikk ham på kroken, ble han ikke fullt så kostbar lenger... hvis du skjønner hva jeg mener.... :-)

Neida, de kaster meg ikke ut pga. hunden. Det er foreldrene mine som har solgt barnsomshjemmet mitt, som jeg fortsatt ser på som "hjemme", og kjøpt et nytt hus. Vi skal være ute 14. februar. Denne uken og neste uke blir "De Store Flytteukene", så jeg er for tiden "hjemme" og tar farvel med barndomshjemmet.... *snufse*.

Ja, det er "sms-mannen", som du kaller ham, jeg er forelsket i. Han spilte lenge kostbar ja, men når jeg først fikk ham på kroken, ble han ikke fullt så kostbar lenger... hvis du skjønner hva jeg mener.... :-)

Det med bikkja var en spøk da!

Ja, jeg husker du var fælt bekymret for hva han egentlig mente etc, men du så jo at vi hadde rett hele tiden - det var ingenting å bekymre seg for.

Bra for deg!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...