Gjest Maria84 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei! I ca to uker nå har jeg begynt å trene mer. Jeg har tatt mellom 200 - 700 sit ups hver dag eller annen hver dag, tatt øvelser for lårene og rumpen (løfte bena opp og ned, ca 40 ganger på hvert ben), armhevninger, jogget og løpt. jeg har også gått opp i vekt 2-3 kg.. Det jeg lurer på er om dette kan ha en sammenheng med treningen eller om dette er at jeg rett og slett har lagt på meg de kiloene. blir takknemlig for svar. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hei! Flott at du har begynt å trene, men 700 sit ups hvær dag er for mye! Min treningsveileder tar 60 i uken og har et vaskebrett får holywood stjerner har maken til! Du bør snakke med en profesjonell om hvordan få den beste treningen tilpasset ditt mål. Det at du har lagt på deg kan komme av at muskler veier mer en fett. Men de tar mindre plass så du kan ha gått ned å størelse . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turnfrelst Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 For det første kan noe av disse kiloene være muskler!! For det andre kan det hende du ikke trener riktig... 700 situps hørtes mye ut! På turninga tar vi maks 100! KOnsentrer deg om å gjøre færre og bedre situps enn mange! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria84 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hei! Flott at du har begynt å trene, men 700 sit ups hvær dag er for mye! Min treningsveileder tar 60 i uken og har et vaskebrett får holywood stjerner har maken til! Du bør snakke med en profesjonell om hvordan få den beste treningen tilpasset ditt mål. Det at du har lagt på deg kan komme av at muskler veier mer en fett. Men de tar mindre plass så du kan ha gått ned å størelse . takker for svar.. skal trappe ned på sit up'sene.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.