Gjest Maria84 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei! I ca to uker nå har jeg begynt å trene mer. Jeg har tatt mellom 200 - 700 sit ups hver dag eller annen hver dag, tatt øvelser for lårene og rumpen (løfte bena opp og ned, ca 40 ganger på hvert ben), armhevninger, jogget og løpt. jeg har også gått opp i vekt 2-3 kg.. Det jeg lurer på er om dette kan ha en sammenheng med treningen eller om dette er at jeg rett og slett har lagt på meg de kiloene. blir takknemlig for svar. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Muskelmasse veier..:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 8_mile Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Muskelmasse veier..:-) Hvis du ikke har så mye muskler fra før, men plutselig har begynt og trene; da er det nok muskelmassen som utgjør noen kilo ja:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria84 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hvis du ikke har så mye muskler fra før, men plutselig har begynt og trene; da er det nok muskelmassen som utgjør noen kilo ja:o) Tusen takk for svar begge to! jeg trente litt for ca ett år siden og har trent veldig lite innimellom.. begynnte først nå i det siste å trene mer... takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det var noe voldsomt mange situps du tar. Er du sikker på at det er lurt å ta så mange? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Det var noe voldsomt mange situps du tar. Er du sikker på at det er lurt å ta så mange? Jeg vedder en hundrings på at hun bruker feil teknikk. Flere hundre situps er bortkasta tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg vedder en hundrings på at hun bruker feil teknikk. Flere hundre situps er bortkasta tid. Jeg lurte også på hvorfor hun gadd det der. Må være vanskelig å holde tellinga og all den tiiiiiden det må ta;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg lurte også på hvorfor hun gadd det der. Må være vanskelig å holde tellinga og all den tiiiiiden det må ta;) Korrekt. Hvis du skulle ha vaska en ullgenser, ville du dratt til Mjøsa eller brukt din egen vask? Jeg har flere ganger truffet folk som har sagt: "Jeg klarer så mange situps jeg vil. Jeg må gjøre noe annet for magens skyld, jeg kjenner ikke noe uansett hvor mange jeg tar." Så har jeg vist dem korrekt teknikk, latt dem prøve, og vips: "Oi...!" Men det finnes unntak. Mike Tyson ligger på flere hundre pr. dag, jeg tror ikke jeg skal kritisere hans treningsmetoder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.