Gå til innhold

trening og vektøkning

Gjest Maria84

Anbefalte innlegg

Gjest Maria84

Hei!

I ca to uker nå har jeg begynt å trene mer.

Jeg har tatt mellom 200 - 700 sit ups hver dag eller annen hver dag, tatt øvelser for lårene og rumpen (løfte bena opp og ned, ca 40 ganger på hvert ben), armhevninger, jogget og løpt.

jeg har også gått opp i vekt 2-3 kg..

Det jeg lurer på er om dette kan ha en sammenheng med treningen eller om dette er at jeg rett og slett har lagt på meg de kiloene.

blir takknemlig for svar.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muskelmasse veier..:-)

Hvis du ikke har så mye muskler fra før, men plutselig har begynt og trene; da er det nok muskelmassen som utgjør noen kilo ja:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria84

Hvis du ikke har så mye muskler fra før, men plutselig har begynt og trene; da er det nok muskelmassen som utgjør noen kilo ja:o)

Tusen takk for svar begge to!

jeg trente litt for ca ett år siden og har trent veldig lite innimellom.. begynnte først nå i det siste å trene mer...

takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dubreuilh

Det var noe voldsomt mange situps du tar. Er du sikker på at det er lurt å ta så mange?

Jeg vedder en hundrings på at hun bruker feil teknikk. Flere hundre situps er bortkasta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vedder en hundrings på at hun bruker feil teknikk. Flere hundre situps er bortkasta tid.

Jeg lurte også på hvorfor hun gadd det der. Må være vanskelig å holde tellinga og all den tiiiiiden det må ta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dubreuilh

Jeg lurte også på hvorfor hun gadd det der. Må være vanskelig å holde tellinga og all den tiiiiiden det må ta;)

Korrekt. Hvis du skulle ha vaska en ullgenser, ville du dratt til Mjøsa eller brukt din egen vask?

Jeg har flere ganger truffet folk som har sagt: "Jeg klarer så mange situps jeg vil. Jeg må gjøre noe annet for magens skyld, jeg kjenner ikke noe uansett hvor mange jeg tar." Så har jeg vist dem korrekt teknikk, latt dem prøve, og vips: "Oi...!" :)

Men det finnes unntak. Mike Tyson ligger på flere hundre pr. dag, jeg tror ikke jeg skal kritisere hans treningsmetoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...