d-light Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Etter en vellykket korsbåndsoperasjon i fjor vår har jeg omsider begynt å spille fotball aktivt igjen. Jeg trener både inne i hall og ute på kunstgress, men jeg er plaget med Jumpers Knee. Det er ikke veldig vondt mens jeg trener, men først dagen etter og en stund framover. Er det noe jeg selv kan gjøre for å bli kvitt smertene? Evt å trene mindre? Ikke inne? Ikke på kunstgress? Har noen erfaringer så kom igjen! Takker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jake Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei! Har opplevd det samme som du beskriver. oppvarming og uttøying er en selvfølge. I tillegg har knevarmer/-støtte og solide såler og sko hjulpet meg mye! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jake Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei! Har opplevd det samme som du beskriver. oppvarming og uttøying er en selvfølge. I tillegg har knevarmer/-støtte og solide såler og sko hjulpet meg mye! det verste mht.til problemer med knærne er utvilsomt innetrening(løping) på parkett/tregulv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turnfrelst Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Sliter selv med jumpers knee etter at en margnagle ble operert inn etter et benbrudd. Det nyeste treningsprogrammet for jumpers knee går ut på å kjøre knebøy med progresjon. Kan du ikke sende meg en mail, så kan jeg sende deg opplegget!!MAilen min: [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.