Kornelius Brakfis Skrevet 10. november 2000 Del Skrevet 10. november 2000 Hei! Synes det er vanskelig å komme i kontakt med folk som driver med fridykking her i Norge. Er det noen her som driver med det? Arrangeres det fridykker-konkurranser i Norge? Kom gjerne med deres erfaringer! Fra en som elsker fridykking... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kornelius Brakfis Skrevet 10. november 2000 Forfatter Del Skrevet 10. november 2000 Hei! Synes det er vanskelig å komme i kontakt med folk som driver med fridykking her i Norge. Er det noen her som driver med det? Arrangeres det fridykker-konkurranser i Norge? Kom gjerne med deres erfaringer! Fra en som elsker fridykking... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaudal Skrevet 11. november 2000 Del Skrevet 11. november 2000 Hei Jeg driver selv ikke med fridykking, men det finnes endel fridykkere i Norge og enda flere i Sverige. Det er et par måter du kan komme i kontakt med dem på. 1. Meld deg på fridykkings e-post lista som du finner her: http://www.egroups.com/group/fridykking Dette er den beste måten å finne fridykke-venner ) 2. Etterlys fridykkere på nyhetsgruppen: no.fritid.dykking Gjør du en eller begge disse tingene så finner du fridykkere du kan dykke sammen med, og lære mer av. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaudal Skrevet 11. november 2000 Del Skrevet 11. november 2000 Hei Jeg driver selv ikke med fridykking, men det finnes endel fridykkere i Norge og enda flere i Sverige. Det er et par måter du kan komme i kontakt med dem på. 1. Meld deg på fridykkings e-post lista som du finner her: http://www.egroups.com/group/fridykking Dette er den beste måten å finne fridykke-venner ) 2. Etterlys fridykkere på nyhetsgruppen: no.fritid.dykking Gjør du en eller begge disse tingene så finner du fridykkere du kan dykke sammen med, og lære mer av. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 21. desember 2000 Del Skrevet 21. desember 2000 Hei, En bekjent svømte lenger enn 12 meter på fridykk og sprengte trommehinnene. Et varsku om å vite hva en gjør før en prøver seg. Noe mer kan jeg dessverre ikke bidra med. Jo, en liten ting; God jul og godt nyttår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kornelius Brakfis Skrevet 21. desember 2000 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2000 Hei, En bekjent svømte lenger enn 12 meter på fridykk og sprengte trommehinnene. Et varsku om å vite hva en gjør før en prøver seg. Noe mer kan jeg dessverre ikke bidra med. Jo, en liten ting; God jul og godt nyttår. Takk for advarselen. God jul! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liten fjert Skrevet 21. desember 2000 Del Skrevet 21. desember 2000 Du har et morsomt nick 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kornelius Brakfis Skrevet 22. desember 2000 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2000 Du har et morsomt nick Jo takk, bare bra! ;-) (har det fra KLM-gutta) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oscart Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Hei! Jeg har fått astma i voksen alder, en mild astma i først omgang, men etter en kraftig lunge betenndelse for ett år siden har jeg slitt med tette bronkier og en forverra astma. jeg bruker Servent, Atrovent og Pulmicor. Jeg har drevet med dykking tidligere, jeg har sports dykkersertfikat. Jeg har kuttet ut dykking etter anbefaling av legen min så det er mang år siden jeg har dykket. Jeg var på ferie i syden nå i høst ferien. Jeg prøvde da og fridykke ned til ca 4-5 m jeg ble sliten men det føltest helt topp.Jeg dykket hver dag og følte gleden med å hvere i det våte element. Jeg bruker Bricanyl før anstrengelser. Jeg slet med å utligne trykket i ørene fordi jeg var veldig tett i nese bihulene. Det går bedre når jeg går ned med føttene først 1. Er det farlig å fridykke 2.Hva kan jeg gjør med tettheten i nesen. Hilsen Oscart 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.