que Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har i flere dager hatt vondt i "puten" under venstre fot. Det er smertefullt å gå og det går ikke over . Noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tine84 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei! Jeg får ofte slik vondt under føttene og for meg så hjelper det å strekke foten. Det hjelper også å gå uten sko, men det kan jo være litt vanskelig å unngå i disse dager. Det gjør veldig vondt.Håper det ordner seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wywh Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Høres ut som det som plaga meg i min ungdom, plattfothet :-) Den gang gikk jeg alltid med joggesko. Jeg gikk til ortoped og fikk innleggssåler. Jeg slutta med både de og joggeskoa og har aldri hatt problemet siden. Om jeg ble 'kurert', vokste det av meg eller om det er fordi jeg bruker andre typer sko vet jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.