Gå til innhold

Korsbåndsskade

siljesan

Anbefalte innlegg

vi holder på med et prosjekt innen treningslære på skolen. Her skal vi foreta oss de vanlidste skadene innen vår idrett. Jeg selv driver med håndball, og skal skrive om korsbåndsskade. men jeg trenger hjelp, hvordan kan oppstår de, og hvordan kn de forebygges!!!!??? HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

korsbåndskade oppstår ofte ved at kneet utsettes for et traume.f.eks.fall i slalåmbakke med vridning av kneet.har selv hatt korsbåndskade men måtte vente i halvannet år før jeg fikk operert inn nytt korsbånd.har nå utviklet pan arthrose og venter på kneprotese.et eksempel på at helse norge ikke fungerer som det skal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...