merthe_berthe Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hei... jer holder på med et prosjekt på skolen, jeg vil gjerne ha noe informasjon om spiseforstyrrelser blandt ungdom, og hvor farlig det er... så kan noen hjelpe meg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
u100059937 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei... Synes det er positivt at dette problemet belyses, og vil gjerne hjelpe deg med informasjon til prosjektet ditt... Siden dette er et vidt område, lurer jeg på hva som er den konkrete problemstillingen din. Selv har jeg hatt spiseforstyrrelser i 8 år...startet med anorexi og utviklet seg til bulimi. Jeg er nå innlagt på sykehus, og jobber hardt for å bli kvitt denne jævlige demperen på livet... vær så snill å konkretiser.... vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen linker.... Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei... Synes det er positivt at dette problemet belyses, og vil gjerne hjelpe deg med informasjon til prosjektet ditt... Siden dette er et vidt område, lurer jeg på hva som er den konkrete problemstillingen din. Selv har jeg hatt spiseforstyrrelser i 8 år...startet med anorexi og utviklet seg til bulimi. Jeg er nå innlagt på sykehus, og jobber hardt for å bli kvitt denne jævlige demperen på livet... vær så snill å konkretiser.... vennlig hilsen http://www.iks.no/meny_sf.htm http://www.lommelegen.no/Spiseforstyrrelser/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunisia Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei... Synes det er positivt at dette problemet belyses, og vil gjerne hjelpe deg med informasjon til prosjektet ditt... Siden dette er et vidt område, lurer jeg på hva som er den konkrete problemstillingen din. Selv har jeg hatt spiseforstyrrelser i 8 år...startet med anorexi og utviklet seg til bulimi. Jeg er nå innlagt på sykehus, og jobber hardt for å bli kvitt denne jævlige demperen på livet... vær så snill å konkretiser.... vennlig hilsen Hei! Jeg kom plutselig over dette innlegget, og fikk så lyst å sende deg en liten melding. Håper du synest at det er greit! Jeg har selv vært innlagt, og vet hvordan det er. Har hatt spiseforstyrrelser i snart 3 år. Bulemi for det meste nå. Begynte selv med anorexi-fakter. Har du det bra, eller? Jeg vil bare ønske deg lykke til videre. Håper at alt ordner seg for deg! Hilsen meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.