Gå til innhold

spiseforstyrrelser...

merthe_berthe

Anbefalte innlegg

merthe_berthe

hei...

jer holder på med et prosjekt på skolen, jeg vil gjerne ha noe informasjon om spiseforstyrrelser blandt ungdom, og hvor farlig det er...

så kan noen hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... Synes det er positivt at dette problemet belyses, og vil gjerne hjelpe deg med informasjon til prosjektet ditt... Siden dette er et vidt område, lurer jeg på hva som er den konkrete problemstillingen din. Selv har jeg hatt spiseforstyrrelser i 8 år...startet med anorexi og utviklet seg til bulimi. Jeg er nå innlagt på sykehus, og jobber hardt for å bli kvitt denne jævlige demperen på livet... vær så snill å konkretiser....

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen linker....

Hei... Synes det er positivt at dette problemet belyses, og vil gjerne hjelpe deg med informasjon til prosjektet ditt... Siden dette er et vidt område, lurer jeg på hva som er den konkrete problemstillingen din. Selv har jeg hatt spiseforstyrrelser i 8 år...startet med anorexi og utviklet seg til bulimi. Jeg er nå innlagt på sykehus, og jobber hardt for å bli kvitt denne jævlige demperen på livet... vær så snill å konkretiser....

vennlig hilsen

http://www.iks.no/meny_sf.htm

http://www.lommelegen.no/Spiseforstyrrelser/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

vennlig hilsen

Hei!

Jeg kom plutselig over dette innlegget, og fikk så lyst å sende deg en liten melding. Håper du synest at det er greit!

Jeg har selv vært innlagt, og vet hvordan det er. Har hatt spiseforstyrrelser i snart 3 år. Bulemi for det meste nå. Begynte selv med anorexi-fakter.

Har du det bra, eller? Jeg vil bare ønske deg lykke til videre. Håper at alt ordner seg for deg!

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...