Gå til innhold

Pappapermisjon og fødselspenger

Anbefalte innlegg

Hei

JEg har to spørsmål jeg håper du kan svare meg på.

1: Når pappan tar ut 4 uker, får jeg betalt mitt faste månedsbeløp da? HEr i huset må pappan dele opp sine 4 uker, da han driver eget firma og har ingen mulighet til å ta 4 uker i strekk. Hvis han tar 15/20 dager den ene måneden og resten en annen måned, hvordan vil min utbetaling se ut da?

2: Jeg har permisjon frem til 13 januar, men så har jeg tatt ut ferie t.o.m februar. Hvem betaler meg i januar og februar. JEg skal også bytte jobb, og begynner kanskje i min nye jobb i februar. Hva skjer da?

Ble litt mange spørsmå dette her, men håper du kan svare.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9302-pappapermisjon-og-f%C3%B8dselspenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

JEg har to spørsmål jeg håper du kan svare meg på.

1: Når pappan tar ut 4 uker, får jeg betalt mitt faste månedsbeløp da? HEr i huset må pappan dele opp sine 4 uker, da han driver eget firma og har ingen mulighet til å ta 4 uker i strekk. Hvis han tar 15/20 dager den ene måneden og resten en annen måned, hvordan vil min utbetaling se ut da?

2: Jeg har permisjon frem til 13 januar, men så har jeg tatt ut ferie t.o.m februar. Hvem betaler meg i januar og februar. JEg skal også bytte jobb, og begynner kanskje i min nye jobb i februar. Hva skjer da?

Ble litt mange spørsmå dette her, men håper du kan svare.

Takk på forhånd!

Irene Grøneng

Hva du har rett på mens far har permisjon kommer an på hva du gjør på. Dere kan ikke begge ha 100% fødselspenger samtidig. er du i jobb den tiden får du selvsagt vanlig lønn fra arbeidsgiver.

spørsmål 2 skjønte jeg ikke helt. Når du tar ferie får du feriepenger hvis ikke dere har en annen ordning på din arbeidsplass.

Hvis du begynner i ny jobb så får du jo vanlig lønn fra den nye arbeidsgiveren.

Irene Grøneng

Hva du har rett på mens far har permisjon kommer an på hva du gjør på. Dere kan ikke begge ha 100% fødselspenger samtidig. er du i jobb den tiden får du selvsagt vanlig lønn fra arbeidsgiver.

spørsmål 2 skjønte jeg ikke helt. Når du tar ferie får du feriepenger hvis ikke dere har en annen ordning på din arbeidsplass.

Hvis du begynner i ny jobb så får du jo vanlig lønn fra den nye arbeidsgiveren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...