Linemora Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvor ofte har en ikke hørt "spis variert og fornuftig" eller "vær aktiv" som om dette er noen form for fasitsvar.. Jeg har prøvet mange former for slankekurer (såkalte jo jo kurer) Og med fire unger og attpåtil er yrkesaktiv, kan en vel umulig være i for lite bevegelse? Det har tatt meg mange år og mange tøffe prøvelser. Men så en dag bestemte jeg meg for å "bare" godta at jeg er tykk. Er det meningen at man må slite seg ihjel får å oppnå "normale" former, eller må man rett og slett slutte å bry seg om at en er annerledes og heller nyte livet? Jeg må bare tilføye at jeg fortsatt er overvektig, men har holdt stabil vekt i snar to år.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjerringa Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hei.. Gjett om jeg har tenkt det samme som du mang en gang.Jeg har selv tre unger,den yngste er no 5 mnd. Jeg har satt meg et mål at jeg skal ned 10 kg til sommeren får å prøve å bli kvitt det "løse" etter graviditen men... Hver dag sier jeg at i dag... Hjerna mi klikker og jeg går og tenker på mat hele tida.. Jeg har aldri godtatt kroppen min for de "ekstra" kiloene og jeg føler meg deppa rett som det er .. Så innimellom så tenker jeg som du.. Godta at jeg ser sånn ut.. Da er jeg faktisk et helt annet menneske. Mer sprudlende.. Det er jo igrunnen helt tull at du skal gå og sløse bort det ene livet du har på noe du aldri kan forandre på... Vi er født forskjellig og det må folk bare innse.. Håper du sprudler ...!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemora Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Hei.. Gjett om jeg har tenkt det samme som du mang en gang.Jeg har selv tre unger,den yngste er no 5 mnd. Jeg har satt meg et mål at jeg skal ned 10 kg til sommeren får å prøve å bli kvitt det "løse" etter graviditen men... Hver dag sier jeg at i dag... Hjerna mi klikker og jeg går og tenker på mat hele tida.. Jeg har aldri godtatt kroppen min for de "ekstra" kiloene og jeg føler meg deppa rett som det er .. Så innimellom så tenker jeg som du.. Godta at jeg ser sånn ut.. Da er jeg faktisk et helt annet menneske. Mer sprudlende.. Det er jo igrunnen helt tull at du skal gå og sløse bort det ene livet du har på noe du aldri kan forandre på... Vi er født forskjellig og det må folk bare innse.. Håper du sprudler ...!! Kjærringa.. Du håpet jeg sprudlet. Å ja jeg sprudler som aldrig før.. Endelig kan jeg fokusere på ting som virkelig betyr noe. Selvfølgelig er det dager hvor en ønsker seg langt bort og inn i en annen kropp. Men i det store og hele er jeg en mye blidere person, og mine venner har flere ganger kommentert det.. Er lettere å omgås en person når den ikke har så mange bekymringer. Det kommer kanskje en dag hvor jeg greier å kvitte meg med de ekstra kiloene, men så lenge får jeg nyte livet for alt det andre det har å tilby. Ønsker deg det beste videre. Å nyt kveldskosen. Den har vi fortjent! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.