Gjest Gjøken Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Opererte mennisk for 6 mnd siden og blir ikke bra. Hevelse og smerte. Kan ikke bøye benet eller belaste det. Har hatt ny MR som kun påviste vann.Kirurgen sa han så noe var galt, men at dette måtte jeg leve med. Jeg er bare 28 år, og kan ikke leve med en slik konklusjon. Noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turnfrelst Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvis du har vann i kneet, bør dette vannet fjernes! Det er også normalt å få betennelse i kneet etter en operasjon. Hør med legen din, eller oppsøk noen som har peiling på idrettsmedisin. Det ER alltid noen som kan hjelpe deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whimsy Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 hei...Jeg er ei jente på 21 som ble operert for korsbånd- og meniskskade i september `99 og er fortsatt ikke bra... Kan ikke bøye kneet mer enn ca.90 grader,og kan heller ikke strekke det helt ut... Jeg må leve med å bli kalt hypokonder på offentlig sykehus... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.