Gå til innhold

Trener kickboxing - svak i pushups

Gjest chichi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vært mye syk og henger med i de fleste øvelser på kickboxinga men har store problemer med pushupsene.

På kickboxinga har vi slik at vi står først stille på "alle 4" slik vi gjør før vi senker oss ned når vi tar pushups, også senker vi oss ned og holder oss ca 1 cm over bakken, også tar vi kanskje 30 pushups. Jeg har store problemer med alt sammen, både å stå stille og ta pushups.

Vi trener 2 ganger i uka og jeg innser at jeg er nødt til å trene på egenhånd for å ta igjen de andre, men hvordan bør jeg legge opp treninga da for å "henge med" ? Hvor ofte bør jeg trene, uten å overtrene? Kan jeg trene pushups daglig eller er det for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje ikke det er så lurt å trene push-ups hver dag! Gjør en serie annenhver dag! HVis 30 blir for hardt, begynner du f.eks med 20, eller mindre. KJør det et par dager, og deretter øker du! Det er unødvendig og kjøre det "rette" antallet hvis du ikke gjør dem ordentlig!! (push-ups er noe dritt....hehehe) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...