Gjest jentamor Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jepp,rompa begynnte å sige sakte nedover,så jeg beg å trene. Dette er 2år siden. Har trent ca6timer i uken. Men det som skjer er jo at rompa og lårene blir DIGRE! Trener spinning og styrke.Jeg er natulig nok sterkest i bena,men det virker nermest umulig å bygge like mye muskler i overkropp. Trenger jeg å si at dette ser jævlig ut..? Ser ut som en bodybuilder i bena og ikkno oppe... slutte å trene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Tren overkroppen med vekter, benkpress, flays - nedtrekk osv. Garantert resultat;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wywh Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 En stor veltrent rompe er lekkert! Ta en kikk på kvinnelige negersprintere og sammenlign med deg selv en gang. Jeg er sikker på at du har masse til gode! Selvsagt skader det ikke å trene overkroppen i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.