Gjest ikke undertegnet Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hva er sunn mat? Alle sier vi må spise sunn mat, men ingen sier hva some r sunn mat? Jeg er en jente på 17 år som gjerne vil t av noen kg, og har allerde gått ned 5 kg..men jeg føler at jeg spiser galt, noen som har tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Spis grovt brød i stedet for fint. Gjerne rugknekkebrød og helkornprodukter. Spis mye grønnsaker, og varier mellom forskjellige typer grønnsaker. Til middag, feks, bør 70 prosent av maten på tallerkenen din være grønnsaker. Spis fet fisk (som feks makrell) og rent kjøtt, i stedet for farseprodukter (som feks pølser og burgere). Ikke la det gå mer enn fire timer mellom hvert måltid, da synker forbrenningen. Spis heller mange små måltider. Husk en frukt om dagen! Pass på at du får i deg vann, Unngå brus,friterte produkter (som pommes frites og potetgull), fete sauser, fine hveteprodukter (loff, boller o.l.), rømme og dipper. Hvis du er søtsugen, er ren, mørk sjokolade det sunneste alternativet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.