Gjest altfor tynn Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Prøver igjen på dette forum. Jeg vil opp 10 kg, helst før sommeren så jeg kan ha på shorts og bikini. Jeg spiser Frokost: rundstykke med ost eller croissant med smør eller en bagel eller frokostblanding med kremfløte og sukker. Formiddagsmat: minipizza eller ciabatta med fetaost + litt frukt. Middag. Normal posjon f,eks 3 poteter + kjøtt eller fisk. Alltid saus. Kveldsmat: 4-5 skriver brød med meierismør og pålegg. Innimellom småspiser jeg sjokolade, peanutter, potetgull osv. Drikker 1 1/2 liter Cola + 1-2 kopper kaffe med kremfløte og sukker + masse vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiny1 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Høres sikkert ut som et "luksus" problem for mange, men skjønner hva du mener(tror jeg!!!). Du spise forholsvis nok. men nå vet jeg ikke hvor aktiv du er. Prøv å kutt ut snopet og spis mat istedetfor. Har du eventuelt sjekket om du er frisk. Nærings drikker som feks Semper, Fortimel eller Forticrem, er rike på næring og energi. De finnes i diverse smaker og er på 2,5 dl. De smaker godt og er lette å få i seg. Om du virkelig vil legge på deg 10 kilo og du trenger det, tror jeg at legen din kan skrive de ut på blå resept(de er ganske dyre). drikk 3 om dagen av de så vil du nok legge på deg. LYKKE TIL, altfor tynn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest altfor tynn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Høres sikkert ut som et "luksus" problem for mange, men skjønner hva du mener(tror jeg!!!). Du spise forholsvis nok. men nå vet jeg ikke hvor aktiv du er. Prøv å kutt ut snopet og spis mat istedetfor. Har du eventuelt sjekket om du er frisk. Nærings drikker som feks Semper, Fortimel eller Forticrem, er rike på næring og energi. De finnes i diverse smaker og er på 2,5 dl. De smaker godt og er lette å få i seg. Om du virkelig vil legge på deg 10 kilo og du trenger det, tror jeg at legen din kan skrive de ut på blå resept(de er ganske dyre). drikk 3 om dagen av de så vil du nok legge på deg. LYKKE TIL, altfor tynn Jeg spiser næringstilskudd men det hjelper ikke. Jeg greier heller ikke å spise mer selv om jeg kutter snopet. Det har jeg forsøkt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.