Gå til innhold

Opp i kg

Gjest altfor tynn

Anbefalte innlegg

Gjest altfor tynn

Prøver igjen på dette forum.

Jeg vil opp 10 kg, helst før sommeren så jeg kan ha på shorts og bikini.

Jeg spiser

Frokost: rundstykke med ost eller croissant med smør eller en bagel eller frokostblanding med kremfløte og sukker.

Formiddagsmat: minipizza eller ciabatta med fetaost + litt frukt.

Middag. Normal posjon f,eks 3 poteter + kjøtt eller fisk. Alltid saus.

Kveldsmat: 4-5 skriver brød med meierismør og pålegg.

Innimellom småspiser jeg sjokolade, peanutter, potetgull osv.

Drikker 1 1/2 liter Cola + 1-2 kopper kaffe med kremfløte og sukker + masse vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Høres sikkert ut som et "luksus" problem for mange, men skjønner hva du mener(tror jeg!!!).

Du spise forholsvis nok. men nå vet jeg ikke hvor aktiv du er.

Prøv å kutt ut snopet og spis mat istedetfor.

Har du eventuelt sjekket om du er frisk.

Nærings drikker som feks Semper, Fortimel eller Forticrem, er rike på næring og energi. De finnes i diverse smaker og er på 2,5 dl. De smaker godt og er lette å få i seg. Om du virkelig vil legge på deg 10 kilo og du trenger det, tror jeg at legen din kan skrive de ut på blå resept(de er ganske dyre). drikk 3 om dagen av de så vil du nok legge på deg.

LYKKE TIL, altfor tynn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest altfor tynn

Høres sikkert ut som et "luksus" problem for mange, men skjønner hva du mener(tror jeg!!!).

Du spise forholsvis nok. men nå vet jeg ikke hvor aktiv du er.

Prøv å kutt ut snopet og spis mat istedetfor.

Har du eventuelt sjekket om du er frisk.

Nærings drikker som feks Semper, Fortimel eller Forticrem, er rike på næring og energi. De finnes i diverse smaker og er på 2,5 dl. De smaker godt og er lette å få i seg. Om du virkelig vil legge på deg 10 kilo og du trenger det, tror jeg at legen din kan skrive de ut på blå resept(de er ganske dyre). drikk 3 om dagen av de så vil du nok legge på deg.

LYKKE TIL, altfor tynn

Jeg spiser næringstilskudd men det hjelper ikke.

Jeg greier heller ikke å spise mer selv om jeg kutter snopet. Det har jeg forsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...