letigre Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Når jeg tar sit-ups har jeg ikke sjans til å gå helt opp i sittende stilling. Får en liten knekk i ryggen, og derfor lar jeg være å gjøre den. Men hva jeg gjør jeg feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Iceman Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Sit-ups er skummelt! nyttig, men skummelt for ryggen. Har trent bygging i mange år, og har i utg.punktet en dårlig rygg. Mitt råd: kutt ut situps, tren heller crunches og kneløft. Mye mer effektivt for magen og! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turnfrelst Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 egentlig skal man ikke løfte korsryggen fra gulvet!!!! Prøv det! Da skåner du også ryggen. Og ei bekjent av meg som jobber ved et SATS senter sa at man får best effekt hvis man har korsryggen i gulvet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.