Gå til innhold

dårlige vaner

Gjest jento

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 18 som har hatt anorexi, men er nå ferdig med den helvetes sykdommen for godt. Jeg har de siste månedene langet innpå med snop, kaker, boller og MASSE mat for å legge på meg. Det har blitt mye småspising og fråtsing i godsaker. Nå veier jeg 61 kg og er 1.68 cm høy. Jeg vil ikke legge på meg mer nå, egentlig skulle jeg bare opp til 58 etter "planen", men nå har jeg lagt meg til så dårlige vaner med småspising o.l at jeg håper jeg klarer å stoppe. Det jeg lurer på er om hvis jeg fortsatt spiser rikelig med sunn, vanlig mat til hovedmåltidene (for meg blir det 5 måltider), men kutter alt snopet i ukedagene, vil jeg da gå ned litt, eller holde vekta stabil?? Jeg trener ganske mye, spiller fotball 4-5 ganger i uken, moderat intensitet. Jeg hadde i hatt noe ikke mot å gå ned de 3 kiloene ned til 58, men lenger ned enn det vil jeg ikke. Ellers gjør det meg ikke noe å ligge på den vekta jeg har nå heller, men mer opp vil jeg ikke.

Håper noen kan gi meg et fornuftig svar....takker på forhånd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kutter ut snopet, bare spiser litt snop i helgene, og spiser normale mengder sunn mat så vil du nok holde vekten. Lykke til! Og vær stolt av deg selv! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...