Gå til innhold

Når du bare MÅ ha no å snope en sen kveld.....

Gjest ..hva spiser/gjør du da?  (u/t)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kjenner jeg etter om jeg er sulten.. hvis jeg er det, så spiser jeg litt mat. Da går som regel suget bort etterpå.

Hvis jeg ikke er sulten, så spiser jeg litt snop, da.

Er det verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spiser jeg snop. Vanligvis orker jeg ikke gå til butikken å kjøpe noe,samme hvor godtesulten jeg er. Men vi har alltid popcorn eller saftis i huset, ofte kjeks også og det pleier å holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm1365380365

spis Freia Premium Dark (70% kakao) denne er sund og god! evt kjøp Heisstad sin gele (lag fromarsj), sjokoladpudding, vaniljesaus, disse krever jo litt forberedelse men de er gode og har lite kalorier og lite karbohydrater... mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juks og fanteri

spis Freia Premium Dark (70% kakao) denne er sund og god! evt kjøp Heisstad sin gele (lag fromarsj), sjokoladpudding, vaniljesaus, disse krever jo litt forberedelse men de er gode og har lite kalorier og lite karbohydrater... mvh

Det er bare det tynne laget utenpå premiumen som er 70%, så det er mest juks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Higgins

Det er bare det tynne laget utenpå premiumen som er 70%, så det er mest juks!

Men på helsekostbutikker, får man kjøpt mørk sjokolade, + sjokolader søtet med maltitol (=liten blodsukkerpåvirkning.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...