Gjest ..hva spiser/gjør du da? (u/t) Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Da kjenner jeg etter om jeg er sulten.. hvis jeg er det, så spiser jeg litt mat. Da går som regel suget bort etterpå. Hvis jeg ikke er sulten, så spiser jeg litt snop, da. Er det verre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Da spiser jeg snop. Vanligvis orker jeg ikke gå til butikken å kjøpe noe,samme hvor godtesulten jeg er. Men vi har alltid popcorn eller saftis i huset, ofte kjeks også og det pleier å holde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .....slanker deg, altså! (u/t) Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hmmm1365380365 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 spis Freia Premium Dark (70% kakao) denne er sund og god! evt kjøp Heisstad sin gele (lag fromarsj), sjokoladpudding, vaniljesaus, disse krever jo litt forberedelse men de er gode og har lite kalorier og lite karbohydrater... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juks og fanteri Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 spis Freia Premium Dark (70% kakao) denne er sund og god! evt kjøp Heisstad sin gele (lag fromarsj), sjokoladpudding, vaniljesaus, disse krever jo litt forberedelse men de er gode og har lite kalorier og lite karbohydrater... mvh Det er bare det tynne laget utenpå premiumen som er 70%, så det er mest juks! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Da spiser jeg et eple og noen Mariekjeks med brunost og håper på at det går over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det er bare det tynne laget utenpå premiumen som er 70%, så det er mest juks! Men på helsekostbutikker, får man kjøpt mørk sjokolade, + sjokolader søtet med maltitol (=liten blodsukkerpåvirkning.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Gulrøtter med dip laget av rømmekolle. Hvis det er noe søtt jeg fyser på, så tar jeg heller én bit sjokolade. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.