Gå til innhold

Trening og miste følelsen i armene

Gjest Trene_Rune

Anbefalte innlegg

Gjest Trene_Rune

Jeg trener annenhver dag med håndmanualer (22 kg pr. manual). Jeg trener hardt skuldre, armer, mage, rumpe o.s.v, men den siste tiden får jeg følelsen av å miste styrke i armene (og noen ganger i bena) når jeg trener. Det virker som følelsen forsvinner sammen med kreftene. Ser også at jeg feks når jeg sitter ved PC'en, kan av og til årene på hendene (vanligvis store) krympe å bli små samtidig som det prikker litt i underarmene.. Hva kan det være? Jeg har vært måteholden med kosten i det siste og gått ned 12 kg på fem måneder, men passer på å spise et lett, men sunt måltid et par timer før trening.

Råd tas i mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om dette er det samme som hos deg da men ; jeg opplevde det samme som deg og det kom faktisk fra nakken.

Jeg måtte til kiropraktor og "knekke" opp nakken...vips...så kom førligheten og prikkingen ble borte .

Hør med legen din du !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngenLurerDenneGutten

Når det gjelder treningen kan det være at du må variere. Annen hver dag kan bli i meste laget på samme muskelgruppe - og du bryter ned i steden for å bygge. Dette gjelder hard trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...