lurte Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Pleier å trene 2-3 timer av gangen når jeg først trener. Burde jeg ta til meg noen form for næring da? Det begynner jo å bli noen timer siden man spiste sist, hvis man spiste to-tre timer før trening. Noen som har noen synspunkt/vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Joda, du må gjerne ta i deg næring under så langvarige økter. Hva og hvor mye kommer an på hva og hvordan du trener. Væske er uansett veldig viktig! Når du trener såpass lenge, kan det absolutt lønne seg å supplere med litt såkalt "sportsdrikk". Eller saft.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hvorfor trene så lenge av gangen? Det kommer selfølgelig an på hva du trener, men 2-3 timer er vel litt i det meste laget i de fleste tilfeller, vel? ".................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.