Gjest fruktelskern Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Spiser 3 epler og 2 appelsiner hver dag.... og prøver å gå ned i vekt. Ellers spiser jeg som følgende: Frokost:3 grove knekkebrød med lettost Lunsj: 2 skiver grovt brød (70 gram) med kokt skinke, tomat/agurk Middag: Diverse, men prøver å la den ligge på 500 kcal Frukten spiser jeg mellom måltidene og om kvelden. Trener stort sett hver dag, ca 1 1/2 time (spinning, aerobic og styrke) Kan også legge til at jeg har en kontorjobb og lørdager skeier jeg ut med vin og litt snop 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Synes det høres ut som om du spiser for lite jeg. Da tviholder kroppen på det lille den får og forbrenninga synker drastisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiny1 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Er enig med "lillemus". syns du spiser for lite. Les innlegget som jeg skrev den 26 februar. tiny 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrEidem Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hiv innpå med tran og olivenolje så skal du få se at kiloene renner av. Får ikke kroppen fett så går den inn for å spare på kroppsfettet. Proteinandelen bør også økes betraktelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.