Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest spinnspinn
Skrevet

Er det nødvendig med spinningsko på spinning? Vil man få større effekt av treningen eller spiller det ikke noe særlig rolle om man bruker spinninsko eller joggesko eller aerbicsko?

Fortsetter under...

Skrevet

Det går an uten også, men jeg syntes det forbedret treningen veldig mye da jeg fikk spinningsko. Man kan dra pedalen opp også, ikke bare tråkke den ned. Og jeg ble av en eller annen grunn helt følelsesløs under fotsålen når jeg syklet i vanlige sko.

Skrevet

Sykkelsko har helt stiv såle, det er det største fordelen. Du blir ikke sliten under foten, og får et jevnere tråkk.

Gjest Dubreuilh
Skrevet

Undernevnte faktorer må veies opp mot pris. Spinnsko er ikke essensielt, og treningseffekten blir den samme. Men slike sko gjør altså opplevelsen bedre.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er veldig deilig med spinningsko. Drev litt med spinning da jeg var under rehabilitering, og jeg lånte et par sko, kjente at jeg jobba bedre, og det ble morsommere. Så jeg anbefaler alle som trener spinning regelmessig å investere i et par spinningsko!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...