ilene1365380268 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har til nå kokt ertesuppe med pølser, havregrynsuppe, tomatsuppe med kokt egg og stekt pannekaker. Jeg lurte litt på å ha spaghettigryte eller stekte egg... Har du link til gode oppskrifter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Lurer på om jeg skjønte spørsmålet ditt jeg... ønsker du oppskrift på stekt egg??? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Alle slags gryteretter er enkelt å lage på stormkjøkken: stek f.eks. oksekjøtt, svinekjøtt, kjøttdeig, pølser eller hva du ønsker sammen med forskjellige grønnsaker (løk, hvitløk, gulrot, kålrabi, fennikel, erter, selleri, sellerirot, poteter, bønner etc.) og smaksett med f.eks.tomatpuré, worcestershiresaus, soyasaus, fransk sennep, forskjellige krydder, chilisaus, rødvin, rødvinseddik osv.Hell gjerne over en del kraft (eller vann) og la putre en times tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilene1365380268 Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Lurer på om jeg skjønte spørsmålet ditt jeg... ønsker du oppskrift på stekt egg??? mvh Nei, stekte egg klarer jeg fint. :-) Det er heller fantsien jeg sliter med... Vet at det finnes ei kokebok for mat laget på stormkjøkken, så derfor fisket jeg etter idéer. Fikk et greit svar av Tornerose da. Men dersom noen også vet om en link..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilene1365380268 Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Lurer på om jeg skjønte spørsmålet ditt jeg... ønsker du oppskrift på stekt egg??? mvh Hehe, skjønner at du misforstod spørsmålet nå når jeg leste det på ny. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilene1365380268 Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Alle slags gryteretter er enkelt å lage på stormkjøkken: stek f.eks. oksekjøtt, svinekjøtt, kjøttdeig, pølser eller hva du ønsker sammen med forskjellige grønnsaker (løk, hvitløk, gulrot, kålrabi, fennikel, erter, selleri, sellerirot, poteter, bønner etc.) og smaksett med f.eks.tomatpuré, worcestershiresaus, soyasaus, fransk sennep, forskjellige krydder, chilisaus, rødvin, rødvinseddik osv.Hell gjerne over en del kraft (eller vann) og la putre en times tid. Fant nettopp ut at Erling Kagge har laget en bok som heter "Mat på tur - Kunsten å imponere på et stormkjøkken". Men den var dyr... Takk for tipsene Tornerose!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.