Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg trente mye vekter i mine yngre dager, og pga.av mye jobbing og familie dabbet det av i noen år. For ca to år siden fikk jeg meg ny jobb - og etter som jeg har mine gamle vekter, trener jeg nå med guttene mine. Jeg hadde nå en underlig opplevelse. På jobb en dag fikk jeg noe krøll med synet (venstre øye) - er ikke sikker på om det var det berømmelige dobbeltsynet som slag/drypp passienter får, men noe med synet var det. Jeg er blitt grundig undersøkt på sykehus uten at de har funnet noe galt. Men til saken - jeg klarte ca 10 repps med 110 kg i benk _før_ dette skjedde. To dager etterpå hadde jeg problemer med å opprettholde så mange repps med 75 kg. Det er noe i venstrehånda rundt skuldra som svikter - kanskje jeg har hatt et lite drypp som ikke vises i røntgen? Litt urolig for dette. Nå har jeg trent ca 2 måneder etter dette - og er nesten oppe på det nivået jeg var igjen. Men likevel:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hmmm det der hørtes merkelig ut. Du har nevnt dette for legen, eller? Det virker jo noe merkelig at du skulle gå ned over 30 kg i vekter sånn helt plutselig. Har man trent litt så vet man jo at 30 kg er utrolig mye... Kanskje du bør skrive innlegget på et eller annet medisinforum her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hmmm det der hørtes merkelig ut. Du har nevnt dette for legen, eller? Det virker jo noe merkelig at du skulle gå ned over 30 kg i vekter sånn helt plutselig. Har man trent litt så vet man jo at 30 kg er utrolig mye... Kanskje du bør skrive innlegget på et eller annet medisinforum her? Jeg har vært grundig undersøkt på sykehus - og de finner ingen ting - men jeg har blitt gjort oppmerksom på at hvis det er et veldig lite drypp, er det ikke mulig å se det. Men jeg føler meg nå i fin form - og er nesten på samme nivå som jeg var. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har vært grundig undersøkt på sykehus - og de finner ingen ting - men jeg har blitt gjort oppmerksom på at hvis det er et veldig lite drypp, er det ikke mulig å se det. Men jeg føler meg nå i fin form - og er nesten på samme nivå som jeg var. Isåfall er det jo kanskje ikke noe å tenke på. Dvs, jeg aner jo ikke hvor farlig drypp er, ei heller om det er noe som kan risikere å komme flere ganger. Men dette kan du jo uansett ikke tenke på. Men drypp eller ikke drypp... Det høres bare så rart ut at det er mulig med en slik styrkenedgang på et blunk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.