Gjest dawn Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Noen som sparer seg til bryllupsnatten? I så fall - hvorfor? Er det av kristne verdier, eller er det rett og slett av prinsipp? Andre årsaker kanskje? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Litt på sidelinjen, men det må jo være vannvittig nedtur om man kommer på bryllupsnatten og finner ut at mannen f.eks. er vannvittig stort utstyrt - alt for stort - eller alt for lite utstyrt, at den ene parten elsker sex og vil ha det hver dag mens den andre foretrekker sex en gang i skuddåret, dama er shemale, eller lignende. Jeg fatter ikke at folk tør. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Jeg hadde det som prinsipp, men klarte ikke å vente helt til bryllupsnatta... Er imidlertid glad for at verken jeg eller mannen min hadde vært seksuelt aktive med andre før vi ble sammen. Synes det er godt å vite at den delen av oss er noe kun vi deler! Vi var unge da vi ble sammen, 19 og 20 år. Det hadde vel vært annerledes om vi hadde truffet hverandre ti år seinere... Prinsippet var grunnet et kristent livssyn, ja. 0 Siter
Tornerose Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Litt på sidelinjen, men det må jo være vannvittig nedtur om man kommer på bryllupsnatten og finner ut at mannen f.eks. er vannvittig stort utstyrt - alt for stort - eller alt for lite utstyrt, at den ene parten elsker sex og vil ha det hver dag mens den andre foretrekker sex en gang i skuddåret, dama er shemale, eller lignende. Jeg fatter ikke at folk tør. Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg er enig med deg der. ;-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg er enig med deg der. ;-) Wow. Nå står ikke verden til påske! 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg er enig med deg der. ;-) ???????? *nesten sjokk* 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Litt på sidelinjen, men det må jo være vannvittig nedtur om man kommer på bryllupsnatten og finner ut at mannen f.eks. er vannvittig stort utstyrt - alt for stort - eller alt for lite utstyrt, at den ene parten elsker sex og vil ha det hver dag mens den andre foretrekker sex en gang i skuddåret, dama er shemale, eller lignende. Jeg fatter ikke at folk tør. Man har da vel lov til å SE før man gifter seg? :-) tror du ikke`? Alt det andre du skriver kan jo variere i løpet av et eksteskap likevel - ikke alt er som bryllupsnatten! :-) 0 Siter
Tornerose Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 ???????? *nesten sjokk* Ja, ikke sant? :-) Jeg måtte tenke meg om tre ganger før jeg klikket på send for å være heeelt sikkert på at jeg virkelig mente det. SDD lever jo vanligvis på en ganske annen planet enn meg seksuelt sett i allefall. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Man har da vel lov til å SE før man gifter seg? :-) tror du ikke`? Alt det andre du skriver kan jo variere i løpet av et eksteskap likevel - ikke alt er som bryllupsnatten! :-) Jeg aner ikke om de har lov til å se, jeg Men jeg tror nok det er ganske ok å vite at man passer sånn nogenlunde sammen seksuelt før man inngår ekteskap. 0 Siter
petter smart Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Litt på sidelinjen, men det må jo være vannvittig nedtur om man kommer på bryllupsnatten og finner ut at mannen f.eks. er vannvittig stort utstyrt - alt for stort - eller alt for lite utstyrt, at den ene parten elsker sex og vil ha det hver dag mens den andre foretrekker sex en gang i skuddåret, dama er shemale, eller lignende. Jeg fatter ikke at folk tør. Hva er verst, at dama vil ha sex en gang hvert skuddår eller at hun er shemale? Bare lurer jeg. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Hva er verst, at dama vil ha sex en gang hvert skuddår eller at hun er shemale? Bare lurer jeg. Jeg vet ikke hva som er verst, men jeg vet at begge deler er skillsmissegrunn. 0 Siter
petter smart Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Jeg vet ikke hva som er verst, men jeg vet at begge deler er skillsmissegrunn. Lite kult når en skal oppgi grunn til skilsmissen, "hun" var en shemale. 0 Siter
Anki Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Litt på sidelinjen, men det må jo være vannvittig nedtur om man kommer på bryllupsnatten og finner ut at mannen f.eks. er vannvittig stort utstyrt - alt for stort - eller alt for lite utstyrt, at den ene parten elsker sex og vil ha det hver dag mens den andre foretrekker sex en gang i skuddåret, dama er shemale, eller lignende. Jeg fatter ikke at folk tør. Helt fullstendig enig med deg! Jeg ville aldri i livet ha giftet meg uten å vite at jeg passet bra seksuelt sammen med mannen min Jeg syns det er en såpass viktig del av et forhold. 0 Siter
conan Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Jeg sparte meg selvsagt til bryllupsnatten, og der var virkelig verdt å vente. Den som venter på noe godt osv... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 jeg sparte meg ikke til bryllupsnatten (var gravid da vi giftet oss faktisk, men det var ikke helt planlagt at jeg skulle bli gravid da..). men jeg skulle ønske at jeg ventet med sex til jeg møtte den rette!! angrer enormt(!) på one night stands i fylla (som jeg ikke fikk noe ut av heller..). mannen min ventet med sex til han møtte meg, og det er jeg jo glad for. vi visste at vi hørte sammen, og vi flyttet sammen etter en måned. og forlovet oss før vi hadde vært kjærester i en måned.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Helt fullstendig enig med deg! Jeg ville aldri i livet ha giftet meg uten å vite at jeg passet bra seksuelt sammen med mannen min Jeg syns det er en såpass viktig del av et forhold. Og jeg som var nesten sikker på at du ikke hadde sex med mannen din før bryllupsnatten... 0 Siter
Anki Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Og jeg som var nesten sikker på at du ikke hadde sex med mannen din før bryllupsnatten... eh - hæ? Klart jeg hadde! hehe Hvorfor trodde du det? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 eh - hæ? Klart jeg hadde! hehe Hvorfor trodde du det? Jeg var sikker på at du var veldig dydig, kinky 0 Siter
Anki Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Jeg var sikker på at du var veldig dydig, kinky *dyypt fornærma* !! 0 Siter
Gjest appendix Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Jeg hadde det som prinsipp, men klarte ikke å vente helt til bryllupsnatta... Er imidlertid glad for at verken jeg eller mannen min hadde vært seksuelt aktive med andre før vi ble sammen. Synes det er godt å vite at den delen av oss er noe kun vi deler! Vi var unge da vi ble sammen, 19 og 20 år. Det hadde vel vært annerledes om vi hadde truffet hverandre ti år seinere... Prinsippet var grunnet et kristent livssyn, ja. Blir dere ikke nysjerrige på hva sex med andre kan være da? I forhold til det dere har sammen? Tror det nesten alltid vil dukke opp problemer i et forhold hvor begge eller en av partene har null erfaring med sex fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.