Gå til innhold

Seksuell debut - noen som har tenkt å vente?

Anbefalte innlegg

Gjest appendix

Litt på sidelinjen, men det må jo være vannvittig nedtur om man kommer på bryllupsnatten og finner ut at mannen f.eks. er vannvittig stort utstyrt - alt for stort - eller alt for lite utstyrt, at den ene parten elsker sex og vil ha det hver dag mens den andre foretrekker sex en gang i skuddåret, dama er shemale, eller lignende.

Jeg fatter ikke at folk tør.

Nei, ikke jeg heller!

Herregud, det er jo _den_ sjansen du tar. Verre enn å kjøpe bruktbil av en kriminell usett og spille russisk rullett samtidig.

Satse hele resten av livet på noe slikt. Skulle ikke være lov spør du meg. Dårlig sexliv gir dårlig stemning i heimen. Det går ut over fremtidige barn også. Avle vold kan det også. Nei, mange negative ringvirkninger.

Sex MÅ prøves før en velger partner.

Fortsetter under...

Man har da vel lov til å SE før man gifter seg? :-) tror du ikke`?

Alt det andre du skriver kan jo variere i løpet av et eksteskap likevel - ikke alt er som bryllupsnatten! :-)

Denne natten skjer det ikkeno`spennende likevel. Det snakkes i krokene under hele brylluppet at nå skal paret snart ha bryllupsnatten so forøvrig skal planlegges og styres noe voldsomt med. Skal være noe av det gjeveste det, men...............

Når du endelig kommer hjem fra bryllupsfesten, får av brudeklærne og kan bruke litt tid på hverandre. Hva skal mannen gjøre de neste 3-4 timene da??? Han skal plukker hårnåler!!!! Jeg plukka over 100 hårnåler som forøvrig var godt gjemt i ei såte som for anledningen ville fått Eli Hagen til å se ut som Erling Kagge med luesveis!

Bare glem hele bryllupsnatta. Når du endelig er ferdig med de forbanna hårnålene kan du tørke vekk snørra til gamle tanter fra kinnet, hente brødkvinen for å skjære de verste vannblemmene av føttene for ikke snakke om å gå for å drite!!" Mest salige dasstureen jeg i mitt liv har hatt. Etter å ha fått av dette pingvinkostymet var det endelig mulig å få en anstndig åpning og mulighet til å innta sittestilling!

Glem det! Dersom dere har spart dere så finn en bedre anledning.

Denne natten skjer det ikkeno`spennende likevel. Det snakkes i krokene under hele brylluppet at nå skal paret snart ha bryllupsnatten so forøvrig skal planlegges og styres noe voldsomt med. Skal være noe av det gjeveste det, men...............

Når du endelig kommer hjem fra bryllupsfesten, får av brudeklærne og kan bruke litt tid på hverandre. Hva skal mannen gjøre de neste 3-4 timene da??? Han skal plukker hårnåler!!!! Jeg plukka over 100 hårnåler som forøvrig var godt gjemt i ei såte som for anledningen ville fått Eli Hagen til å se ut som Erling Kagge med luesveis!

Bare glem hele bryllupsnatta. Når du endelig er ferdig med de forbanna hårnålene kan du tørke vekk snørra til gamle tanter fra kinnet, hente brødkvinen for å skjære de verste vannblemmene av føttene for ikke snakke om å gå for å drite!!" Mest salige dasstureen jeg i mitt liv har hatt. Etter å ha fått av dette pingvinkostymet var det endelig mulig å få en anstndig åpning og mulighet til å innta sittestilling!

Hehe, som meg og mannen min : Da festen var over hoppet vi i dongribuksene og var med på nach-spillet frem til klokka 06 00 om morgenen ;o)

Blir dere ikke nysjerrige på hva sex med andre kan være da? I forhold til det dere har sammen?

Tror det nesten alltid vil dukke opp problemer i et forhold hvor begge eller en av partene har null erfaring med sex fra før.

Tror det dukker opp problemer i alle forhold før eller siden, jeg. ;-)

Gjest appendix

Tror det dukker opp problemer i alle forhold før eller siden, jeg. ;-)

Jada, helt garantert!

Men problemene kan bli mye større enn de behøver hvis en skal slite med totalt forskjellig lyst på eller innstilling til sex og hvordan den skal utføres.

Annonse

Jeg må si det nesten er litt sårende å lese noen av innleggene her....

Leste feks. at selvfølgelig hadde hun spart seg til bryllupsnatten...

Det er vel ingen selvfølge???

Jeg debuterte som 15åring og har hatt et utrolig bra sex-liv etter det. Angrer ikke i det hele tatt på at jeg gjorde så tidlig eller med en jeg ikke elsket..

Det er jo ingenting å legge skjul på at sex er utrolig godt og jeg ser ingen grunn til å vente.

Men det skal også sies at sex er mye bedre med en du virkelig elsker, for da kan det bety så utrolig mye mer, men jeg ser absolutt ingen grunn til å vente til ekteskapet...

mvh.

Nei, ikke jeg heller!

Herregud, det er jo _den_ sjansen du tar. Verre enn å kjøpe bruktbil av en kriminell usett og spille russisk rullett samtidig.

Satse hele resten av livet på noe slikt. Skulle ikke være lov spør du meg. Dårlig sexliv gir dårlig stemning i heimen. Det går ut over fremtidige barn også. Avle vold kan det også. Nei, mange negative ringvirkninger.

Sex MÅ prøves før en velger partner.

Hehe - akkurat. Man kjøper ikke varen uprøvd.

Blir dere ikke nysjerrige på hva sex med andre kan være da? I forhold til det dere har sammen?

Tror det nesten alltid vil dukke opp problemer i et forhold hvor begge eller en av partene har null erfaring med sex fra før.

Jo, vi er vel kanskje litt nysgjerrige, og spøker en del om det for tida, begge to... Det har vært personer som jeg har dagdrømt om, på det seksuelle området - men HELDIGVIS kommer jeg ned på jorda igjen uten at jeg har brutt noen grenser på det området, og får øynene mine opp for den fantastiske mannen jeg har.

Og han har det vel muligens på samme måte, at han kan bli fascinert av andre, og føle nysgjerrighet på hvordan andre er og gjør, men jeg tror ikke det er noe negativt i vårt forhold.

Er oppriktig glad for at det seksuelle er noe vi to deler, og bare vi! Og vi utvikler oss stadig...

Snakk for deg selv! .-)

*minnes*

Annonse

Dakkar!!!

Ville bare si at det går an å "begynne" bryllupsnatta FØR man begynner å plukke hårnåler.... Funker utmerket, det!

*rødme*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...