Mjuffa Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Vel... skriver inn her for at jeg er rådløs. Har trenet jazz ballett i tre år før jeg sluttet.. Rett før jeg sluttet fikk jeg ondt i et kne som gjorde slik at det var vanskelig for meg å gå i trappe eller noe annet som kunne belaste kneet. Var hos en fysoterapaut(feil skrevet) og han mente jeg bare hadde slarkete ledd... men etter en stund etter jeg hadde sluttet å trene forsvant smerten.. nå har jeg begynt på ann igjen pga jeg skal værte solist i deres forestilling om to måneneder og smertene er tilbake. Hva er dette og hvordan skal jeg håndtere dette? Forresten.. Når jeg rir får jeg samme plager igjen.. ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGuttenHome Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Oppsøk lege å be om røntgen, da får du bekreftet hva det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det kan være ryggen din som plager deg. Hadde selv smerter i kneet, og det falt meg ikke inn at det kunne ha noe med ryggen å gjøre, helt til bena plutselig en dag mistet all sin kraft og jeg bare falt sammen. Røntgen hos kiropraktor viste skjevheter som hadde ført til feilbelastning - derfor gikk det ut over kneet. Ville absolutt fått tatt røntgen - ikke bare av kneet, men også av ryggen! Lykke til:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.