Gå til innhold

Lagt på meg av Lindbergsdietten

Gjest Foxxy

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste 3 ukene gått opp 3 kg i vekt. Jeg levd etter F. Lindbergs dietten, men her er noe riktig galt....

Kan legge til at jeg er 169cm, veide 71 og nå 74 kg....

Snodig ...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så langt jeg vet er denne dietten for oss som har insulinresistens og diabetes, og problemer med sykelig overvekt i den forbindelse. Den er ikke for folk som i utgangspunktet er friske, selv om de måtte ha noen få kilo for mye.

Sats heller på å følge en livsstil med vanlig sunt kosthold og trim. I følge de tallene du oppgir tror jeg heller ikke du er noe særlig overvektig (uten at jeg har regnet på det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brød?Jadaneida

Kanskje kaloriinntaket er for høyt? Det er ikke bare å pøse på med fett og proteiner, bare en kutter på karbh. (Nå sier jeg ikke at det er det du har gjort, men mange glemmer at summen av kcal ikke må bli mer enn kcal du forbruker likevel!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gått ned jeg

Nei. Du skal sannsynligvis ikke gå ned i vekt da. Lindberg's kosthold balanserer kroppen, slik at de som trenger å gå ned i vekt gjør det, og de som ikke trenger det ikke gjør det.

Det er ikke meningen vi alle skal være str. 38, vet du.

En annen årsak kan være at du ikke følger kostholdet riktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lindbergdietten er sunt kosthold som gjør at overvektige blir slankere og undervektige blir tyngre. Har du fulgt dietten riktig så har du nok vært for lett for din kropp. 74 Kg kan være mye for noen men ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest slankern

Hvis du ønsker å gå ned i vekt er det jo bare å spise mindre søtt og fett og trene regelmessig 3 ganger i uka eller gå tur hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...