mark Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei Jeg trener yoga og driver en del med stretching og noe styrketrening. Ofte naar jeg boeyer knaerne veldig kommer det en slags knekkelyder, dessuten foeles det som om bena inne i kneskaalen flytter litt paa seg. Er vel ikke helt uvanlig at dette skjer av og til, men det skjer hele tiden paa meg, naar jeg reiser meg fra en stol el. lignende. Er jeg litt overnervoes eller kan dette rett og slett vaere skadelig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turnfrelst Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hei! tror ikke det er noe farlig. Folk som har operert i knærne pleier å ha knekkelyder, og det er ikke noe farlig, så lenge det ikke er forbundet med smerte! Siden du ikka har operert kan du jo ta en tur til en som har peilimg på idrett og spørre om det kanskje er en grunn til at det knekker! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.