Gjest exdvask Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg hadde drevet med styrketrening i ca 2 år, da jeg fra i sommer måtte ta en ufrivillig pause. Jeg måtte ha en operasjon, og måtte ta det med ro frem til det ble gjort. Plagene mine hadde ingenting med treningen å gjøre, og jeg er nå 100% restituert. Det har vært hardt å komme skikkelig i gang igjen etter over 7 mndr., men også deilig! Jeg prøver å begynne litt forsiktig, men hvor forsiktig er jeg egentlig nødt til å være? Før pausen min hadde jeg opparbeidet meg ordentlig fine muskler - surt at de bare svant hen mens jeg måtte roe ned... Hvor lenge må jeg trene forsiktig før jeg virkelig kan begynne å trappe opp igjen? Det tar vel ikke like lang tid å opparbeide den muskelmassen jeg hadde før pausen som det gjorde fra å være helt utrent...?? Tusen takk til de som tar seg tid til å svare:0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 I teorien tar det ikke lang tid å opparbeide seg til den formen du en gang hadde. Jeg driver med det samme nå etter halvannet års pause. Jeg startet rolig for en mnd siden, og kjører fortsatt forholdsvis rolig, men tenkte å kline til litt skikkelig igjen nå snart. Lytt til kroppen din. Du kjenner hvor mye du kan øse på av vekter, og når du kan gi bånn gass igjen. Jeg har aldri forsøkt å opparbeide meg form igjen etter et langt fravær, så jeg håper teorien stemmer godt. Men det går trått nå i starten. Veldig trått. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg drev med styrkløft for ca 10 år siden - og etter ca 1 års trening tangerte jeg resultatene jeg hadde da. Jeg er 48 år nå - og har til hennsikt å sette ny pers på 50-årsdagen - i vertfall i benk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest exdvask Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg drev med styrkløft for ca 10 år siden - og etter ca 1 års trening tangerte jeg resultatene jeg hadde da. Jeg er 48 år nå - og har til hennsikt å sette ny pers på 50-årsdagen - i vertfall i benk:-) Nok et godt eksempel på at det aldri er for sent;) Stå på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.